• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H spiegelglas laat los!!!!!!

Beste forumleden

Aangezien ik nieuw op dit forum ben,zal ik mij (of mijn Opel :D ) kort even voorstellen:

Ik heb een Astra H (1.7 DTH) Bouwjaar 2008.

Een maand geleden is mijn rechterszijspiegel kapot gevallen en heb toen, zoals door anderen al aangehaald, 96 euro moeten betalen bij de dealer :shock:

Vandaag is mijn linkerzijspiegel er ook afgevallen, en aangezien ik niet opnieuw zoveel geld wil betalen voor een stuk glas, wil ik de spiegel zelf bestellen en vervolgens zelf plaatsen. Daarom mijn vraag: hoe kan je de spiegel eenvoudig verwisselen?

Ik weet dat dit een oud onderwerp is, maar het kan altijd handig zijn om mensen hier in de toekomst mee te helpen.

Grz,

Jordy

viewtopic.php?f=5&t=158251&p=2279725&hilit=spiegelglas#p2279725

Beetje naar beneden scrollen en op de volgende pagina staat nog meer :thumbup

viewtopic.php?f=5&t=158251&p=2279725&hilit=spiegelglas#p2279725

Beetje naar beneden scrollen en op de volgende pagina staat nog meer :thumbup

Enkele weken geleden heb ik geluk gehad. Mijn vriendin stapt in aan de passagierskant en ik zie, bij het dichtslaan van de deur, dat het spiegelglas los was gekomen. Ik heb nog net op tijd kunnen zeggen tegen haar om het vast te grijpen. Het glasje lag nog net in de spiegelkap. Dan heb ik het thuis maar er terug in gekleefd met met secondelijm. Weer geld gespaard. :)

Enkele weken geleden heb ik geluk gehad. Mijn vriendin stapt in aan de passagierskant en ik zie, bij het dichtslaan van de deur, dat het spiegelglas los was gekomen. Ik heb nog net op tijd kunnen zeggen tegen haar om het vast te grijpen. Het glasje lag nog net in de spiegelkap. Dan heb ik het thuis maar er terug in gekleefd met met secondelijm. Weer geld gespaard. :)

uiteindelijk kost zo een spiegelglaasje toch maar iets van 7-10 euro, dus zo een ramp is het nu ook weer niet als het eruit valt.

Heb het nu zelf nog niet meegemaakt maar ze kosten de wereld niet ook.

grtz

uiteindelijk kost zo een spiegelglaasje toch maar iets van 7-10 euro, dus zo een ramp is het nu ook weer niet als het eruit valt.

Heb het nu zelf nog niet meegemaakt maar ze kosten de wereld niet ook.

grtz

hoe bevestigt men die nieuwe linker buitenspiegelglas erop dan iemand een aanwijzing voor mij ik heb de opelastra H bjr 2009 en de mijne is ook stuk gegaan...

hoe bevestigt men die nieuwe linker buitenspiegelglas erop dan iemand een aanwijzing voor mij ik heb de opelastra H bjr 2009 en de mijne is ook stuk gegaan...

Vorig jaar/2 jaar terug viel mijn linker spiegelglas van de Vectra C er ook bijna uit. Kon nog naar de vluchtstrook, snel stoppen en het glas los uit het spiegelhuis pakken.

Naar Opel gegaan en kreeg los spiegelglas zelfs gratis van hun, en ze zette het er ook nog in voor me, was 2 minuten werk. Ze zeiden dat het vaker voorkwam en ze hadden al een verzameling spiegelglazen liggen in het geval dat.:D Mischien was ik nog wel net in de garantie, dat weet ik niet meer.

Opel heeft slechte lijm gebruikt zeker voor de spiegels in de jaren 2000, als zoveel Astra H's en Vectra C's er last van hebben.

Terug
Naar boven