En die terugroep actie is in het kader van.. ?
hydroliekleiding van de koppeling kan tegen de accubak aanschuren. alle astra's in NL zouden ook hiervoor in aanmerking komen.
En veel exemplaren hebben iets met de achterste veerschotels of iets.
Weet het niet exact meer. Maar ze moeten allemaal terug, en indien nog niet afgeleverd mogen ze niet afgeleverd worden aan klanten.
Roest haha...
grappie..
ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
je gaat het niet geloven, maar ik heb een tijdje terug de eerste astra H gezien met rottende achterschermen bij de wielrand :thumbdown :thumbdown :thumbdown
net zoals de kadettjes E en astraatjes F van de eerste generatie. Hij had het zowel links als rechts precies bij de wielrand. Ik hoop echt voor opel dat het een uitzondering is bij dit ene model. Ze beginnen nu eindelijk een beetje het roest gebeuren achter zich te laten in de volksmond.
is wel 66.000 gulden voor een astra!!
nu weet ik wel je moet niet meer in guldens rekenen maar het is gewoon veel te veel geld voor een astra!!
Een astra G OPC met 160 PK kostte 10 jaar geleden ook al bijna 27.000
Een astra H 1.6 turbo 180 PK kost ook zo tegen de 30.000 met enkele opties.
Een golf 6 1.4 TSI 160 PK kost ook 28.000 en met enkele opties zit je ook dik over de 30.000
Een Megane 2.0 TCe 180 PK kost ook meer dan 27.000, met enkele opties zit je ook tegen de 30.000
wat ik wil zeggen, ben met je eens dat het gruwelijk veel geld is. Maar het is niet overpriced. Zo is het nou helaas :thumbdown
overigens; het overigrote deel van de huidige astra H rijders zijn mensen die gewoon weer voor een normale 1.6 16V motor Enjoy gaan. Die geven niet zo veel om al die extra dingen en vermogen. En dan ben je voor 25.000 klaar.
En die 1.6 Turbo met leuke gadgets en zo, daarmee hoopt Opel de jongere leaserijder aan te spreken die nu vaak voor een A3, dikke golf, 1-serie of zulke auto gaan, over te laten stappen in een veel luxere Astra met meer vermogen. Of ze dat gaat lukken ....
....tijd zal het leren