• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra weg... iest anders weer.. ford.... nu weer opel :)

jeeuuhhhh missie geslaagd!!

kiepe plus vriendin en 2 kids hebben vandaag een soort triatlon gedaan haha

LOPEND naar station TREIN naar meppel AUTO naar het adres waar de corsa stond, en met de corsa zelf ook weer terug naar hoogeveen.

met andere woorden....

KIEPE HEEFT WEER EEN OPEL!!!!!!!

king: king:

tis nu donker, kan dus geen fotos meer maken.

ding eens bekeken, zag er allemaal netjes uit, liep ook mooi netjes, interieur ook netjes, toen maar ff rondje gaan rijden.

tjonge wat reed dat fijn!!

terug gekomen, motortje ff laten draaien, vinnetje sloeg mooi aan.

toen heb ik me meis ook nog maar ff laten rijden, ze wou eigenlijk niet, maar toch na ff door zeuren is ze toch maar een rondje gaan rijden.

toen ze terug kwam moest ik er haast uit trekken, zo fijn vond ze hem rijden.

nja, besloten toch maar de auto te nemen dus ;)

ik zal morgen even fotos maken van hoe ik hem opgehaald heb, en hoe hij is na het wassen :P

ding ziet er namelijk niet uit, best smerig.

alleen 1 groot nadeel is dat de blanke lak er overal aan het afbladeren is.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, die Corsa's rijden inderdaad lekker ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook voor kijken.

Gerrit :D

dank je :)

ik wil trouwens iedereen die in welke zin dan ook heeft geholpen met het mee kijken, links sturen, op/en aanmerkingen, adviezen, aandachtspunten toch wel even erg bedanken daar voor.

werd zeer op prijs gesteld vanaf deze kant, en dus niet door alleen soepkiepe, maar ook door mijn vriendin die zelf ook al een naam heeft aangemaakt om een beetje mee te kijken en typen haha.

dit is ook 1 van de reden dat ik ondanks een ford had hier ben blijven hangen..

veel behulpzame en mee denkende mensen :P

of ff door sparen, en helemaal opnieuw laten spuiten, mooi opc blauw of zo :P

maar dat is voor later ;) het boeit mij niet zo heeeel veel.

img0772nk.jpg

hier ook een ford met een goed hart hahahahaha

Mijn astra gaat ook weg ,komt wel weer opel voor terug wand eenmaal opel ,wel heb ik tijdelijk wat anders om mee te rijden dan en tja das ook geen opel ,maar wel leuk :D

Cadillac.jpg

Terug
Naar boven