• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Auto opengeknipt

Doen ze vaker...Ken dr hier ook een uit de buurt waarvan ze het dak er af geknipt hebben.

Die man kon na het ongeluk gewoon rondlopen en had weinig last van zichzelf.

Wachten op de politie...in de auto....

Jah toen moest de brandweer en alles er maar bij komen. Man had niet eens zn nek bezeerd maar uit voorzorg trokken ze toch het dak er maar af.

Net of die brandweerlui er manzig van worden, lekker in de weer met zon knipscheer.

De beste man had niets. en is zn auto kwijt. Ding had gewoon gerepareerd kunnen worden, was alleen wat frontschade.

Dat ze een auto open knippen ok dat kan ik nog begrijpen maar als iemand in een auto van een ander is gestapt lopend waarschijnlijk dan kan ze er ook wel uit lopend

Dat ze een auto open knippen ok dat kan ik nog begrijpen maar als iemand in een auto van een ander is gestapt lopend waarschijnlijk dan kan ze er ook wel uit lopend

Mjah ze gaan van ernstig nekletsel uit, als ze dan een iets verkeerde beweging maken kan het einde oefening zijn.

Mjah ze gaan van ernstig nekletsel uit, als ze dan een iets verkeerde beweging maken kan het einde oefening zijn.

Das ook wel weer zo maar als je twijfelt aan iemand zijn toestand laat je die gene gewoon zitten of liggen waar die is

Das ook wel weer zo maar als je twijfelt aan iemand zijn toestand laat je die gene gewoon zitten of liggen waar die is

dat is effe zuur voor die beste boer.

maar ik snap het zowiezo nooit al zit je in een auto en je moet horizontaal verplaatst worden, als je dan toch gaat liggen ben je al voor de helft uit de auto dan is het nog een klein zetje en je ligt ernaast, klinkt misschien beetje stom.

dan is het als mij zoiets overkomt, je mag best effe in me auto zitten maar zodra er een of andere hulpdienst arriveerd zorg je dat je er weer uit bent.

dat is effe zuur voor die beste boer.

maar ik snap het zowiezo nooit al zit je in een auto en je moet horizontaal verplaatst worden, als je dan toch gaat liggen ben je al voor de helft uit de auto dan is het nog een klein zetje en je ligt ernaast, klinkt misschien beetje stom.

dan is het als mij zoiets overkomt, je mag best effe in me auto zitten maar zodra er een of andere hulpdienst arriveerd zorg je dat je er weer uit bent.

[rquote=1877132&tid=143357&author=Opaul] Maar als je persé de brandweer wil vervelen moet je een dikke rolkooi in je auto zetten. Het schijnt dat ze daar wel eens moeite mee hebben (gehad). Maar waarschijnlijk hebben de scharen wel een upgrade gehad nadat ze sommige volvo's niet (goed) door kregen.[/rquote]

Nou nee hoor, een rolkooi knippen we zo door:D Met het pantserstaal wat je steeds vaker tegen komt, daar kan je wel last van hebben. De 10 airbags die vrij veel nieuwere auto's hebben, die zijn pas lastig/eng.

Maar ook ik zou helemaal gek worden als mijn collega's het dak er af knippen, zeker weten. :swear

[rquote=1877132&tid=143357&author=Opaul] Maar als je persé de brandweer wil vervelen moet je een dikke rolkooi in je auto zetten. Het schijnt dat ze daar wel eens moeite mee hebben (gehad). Maar waarschijnlijk hebben de scharen wel een upgrade gehad nadat ze sommige volvo's niet (goed) door kregen.[/rquote]

Nou nee hoor, een rolkooi knippen we zo door:D Met het pantserstaal wat je steeds vaker tegen komt, daar kan je wel last van hebben. De 10 airbags die vrij veel nieuwere auto's hebben, die zijn pas lastig/eng.

Maar ook ik zou helemaal gek worden als mijn collega's het dak er af knippen, zeker weten. :swear

[rquote=1878330&tid=143357&author=Emiel-Manta]mocht je 't zelf meemaken, gewoon in een politie auto gaan zitten :)[/rquote]

lol, als mij zoiets overkomt en ik denk er aan ga ik dat zeker doen :P:jerry

[rquote=1878330&tid=143357&author=Emiel-Manta]mocht je 't zelf meemaken, gewoon in een politie auto gaan zitten :)[/rquote]

lol, als mij zoiets overkomt en ik denk er aan ga ik dat zeker doen :P:jerry

Hehe, en daarom heb ik nou altijd twee foliedekens in me verbanddoos zitten en een fleeceplaid waar de hond op ligt op de achterbank, dus kan er drie warm houden zonder dat mijn autootje eraan hoeft! Maar bij twijfel, op het droge trekken, deken erover en verder niet verplaatsen ivm letsel is mij altijd geleerd.

Hehe, en daarom heb ik nou altijd twee foliedekens in me verbanddoos zitten en een fleeceplaid waar de hond op ligt op de achterbank, dus kan er drie warm houden zonder dat mijn autootje eraan hoeft! Maar bij twijfel, op het droge trekken, deken erover en verder niet verplaatsen ivm letsel is mij altijd geleerd.

Mocht het mij overkomen als ik een gewonde persoon in de auto heb zitten en de brandweer wil hem openknippen dat ie all risk verzekerd is, dus ik krijg altijd minimaal de dag waarde uitgekeerd.

Mocht het mij overkomen als ik een gewonde persoon in de auto heb zitten en de brandweer wil hem openknippen dat ie all risk verzekerd is, dus ik krijg altijd minimaal de dag waarde uitgekeerd.

Maw. als je zo'n auto als ik hebt dan word je zwaar genaait, want voor de dagwaarde koop ik niet iets gelijkwaardigs terug, dus kost je altijd geld en het geouwehoer dat je ermee hebt. En dit is ook zo'n geval, een subaru van een jaar of 12 á 13, voor de verzekering afgeschreven maar kan bij wijze van nog 5 jaar mee en dan krijg je een fooi als dagwaarde terwijl je er 2e hands nog goed 2.500 voor neer moet leggen.

Terug
Naar boven