• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Auto wasen voor de deur not done.

Volgens mij gaat het om de schoonmaakmiddelen, dus gwn met water mag wel?!

Is er geen volledig biologisch afbreekbaar sopje ergens te verkrijgen?:P

het heeft inderdaad te maken met gescheiden rioolsystemen. dat de shampoo niet in het systeem van het regenwater mag terechtkomen kan ik me nog enigszins voorstellen. maar het vuil wat op de auto zit, komt ook gewoon van buiten af.......

en als je zorgt voor een biologisch afbreekbare shampoo, kunnen ze je niks maken....

Ik was mijn auto (en de bedrijfsbus) gewoon lekker op straat.Hier in StedeBroec is er nog geen verordening dat je je auto niet op straat mag wassen.

Het punt is natuurlijk de verontreiniging die een auto met zich mee brengt.Het is wel zo,dat de straatklinkers nu al aangezien worden als chemisch afval!Olieresten enz die op deze klinkers komen verontreinigen de bodem.Is wat voor te zeggen.

Ook de best wel vele ongevallen waarbij de olie en koelvloeistoffen weglopen uit een motor is een punt waarbij er dan gezegt wordt dat het wassen op straat ook best wel verontreingend is.

Maar er wordt hier al gezegt dat je auto ook door smerige wegen vieze wordt.Ook dat is een punr van waarheid.Dan moeten de gemeentes de wegen maar schoonhouden.Dat is hun taak,per slot van rekening.Daar betaal je ook voor.

Maargoed,ik blijf m'n auto's (bedrijfsbus,Volvo V40 en de Kadett) gewoon lekker voor de deur wassen.Is nog eens gezellig ook,het hoort bij het straatbeeld op de zaterdagochtend hahahah

gr Marcel.

ik was de auto gewoon op de oprit,

wij sleutelen aan auto's, en vegen alles netjes weer netjes schoon

jullie hebben het over autowassen,

wisten dat je ook een boete kunt krijgen als je pamfletten ophangt met, onze kat,hond, enz enz is vermist.

staat geloof ik een boete voor van 130 euro.

Gert

@gertjuh1968 wrote:ik was de auto gewoon op de oprit,

wij sleutelen aan auto's, en vegen alles netjes weer netjes schoon

jullie hebben het over autowassen,

wisten dat je ook een boete kunt krijgen als je pamfletten ophangt met, onze kat,hond, enz enz is vermist.

staat geloof ik een boete voor van 130 euro.

Gert

auto buiten zetten zonder nummerplaat is sluikstorten ookal is het een nagel nieuwe roll's Ghost! of een aston martin dbs, bmw 7

in belgie

tja, auto wassen op straat mag al een aantal jaar niet meer.

maar dat boeit toch niemand:)

in nederland mag je niets....

even offtopic. wat vinden jullie nu de meest slechte/stomme dingen van nederland?

ook even de positieven dingen vermelden:)

-hoge boetes, veel verzekeringen en regels, overal moet je veel voor betalen, benzine prijs belachelijk hoog, in sommige steden zien veel donkere mensen de blanke aan voor buitenlanders (was in amsterdam, bos en lommer, en men vond het vreemd dat er nog blanke mensen in de bouw werkte :wtf ) als je een keer uitgaat, en je raakt iemand aan heb je een mes tussen je ribben, of er wordt gelijk een grote mond op gezet. en zo kan ik nog uren doorgaan.

+in nederland wonen heel veel mooie mensen van het vrouwelijk geslacht :jerry , kan je van veel andere landen niet zeggen, 4 seisoenen, is toch wel leuk, ondanks veel zinloos geweld toch een heel hecht volkje die mekaar veel helpt(denk aan dit forum, in de winter mekaar helpen met oversteken, aanduwen van auto's, in de zomer snel een praatje maken, vriendelijk gedag zeggen.

wordt wel erg off topic. maar ondanks het land van regeltjes, ben ik toch blij dat ik er woon :wors

ondanks dat het offtopic is, vind ik het wel een waardevolle post robert :thumb, ben het ook wel met je eens.

ontopic; vandaag illegaal bezig geweest, heb de auto gepoetst king:

Schandalig :jerry :D

dit heb ik de afgelope dagen gedaan op de stoep :thumbup

img2012031900155.jpg

en voorzien van nieuwe motor, of kan ik beter zeggen brommert :D

img2012032100163.jpg

en de astra gewassen natuurlijk :jerry

@trashmetal wrote:Schandalig :jerry :D

dit heb ik de afgelope dagen gedaan op de stoep :thumbup

img2012031900155.jpg

en voorzien van nieuwe motor, of kan ik beter zeggen brommert :D

img2012032100163.jpg

en de astra gewassen natuurlijk :jerry

even 200cc er bij xD :p de verloren pony's uit de auto er terug bij :thumb

FF het stof eraf.

Vandaag ook in overtreding geweest maar wat mij wel opvalt als je de auto wast, het sociale aspect, sommige maken dan van die leuk bedoelde opmerkingen als, hey ken je de mijne ook gelijk ff doen? Maar soms heb je wel een leuke babbel. En dat vindt ik altijd wel grappig.

Plus je bent lekker buiten bezig. Ik zeg bij deze fuck de rules en gewoon lekker, voor of naast je huissie je koets wassen :D .

auto wassen.. waar, hoe of wat... ai dont ker.

net net wat GTS meld... FUCK THE RULES. je wordt er hier mee doodgegooid.

:puke :puke :puke :puke

nederland.. ziekland.. kut overheid!

oprit van een koopwoning kunnen ze volgens mij ook weinig aan doen.

tis sowieso best krom.

ik sprak laatst iemand van onze huurders geval, weet ik veel hoe je dat noemt, hij werkt bij dat bedrijf waar wij weer het huis van huren :P

wanneer ik hem op straat was kan hij niks doen.

dan moet er weer een milieupolitie bij komen.

wanneer ik de auto achterthuis zet en hem daar was kan de milieuwpolitie weer niks doen.

maar die vent andere vent wel weer.

en waar de milieu politie wel of niet kan geld voor de gemeente idemdito, die kan ook niks doen als ik hem in de achtertuin was.

Terug
Naar boven