• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum.

16VCalibra

Post veel
Het is misschien nog een beetje vroeg, maar op zondag 1 april 2012 vindt Automaxx Streetpower plaats. Dit keer weer in Assen. Wie komen er allemaal, wie weten het al haha?! Ik ben er zoiezo!!!

Ben van plan om tog de club Opel Forum aan te maken. Ligt eraan hoeveel mense er op de Opel Forum paddock willen staan. Hoop toch op een minimum van 10 autos... Dus lijkt het je wat vul dan de lijst aan met je naam en auto!!

1. 16VCalibra (Calibra Turbo)

2. ISH (Kadett E Turbo)

3...

4...

5...

Groetjes Ram

echt jammer dat er zo weinig animo voor is... alhoewel ik het ook wel kan begrijpen.... 14 euro voor een entree ticket, en dan ook nog is 6 euro voor je auto.... jammer dat er altijd in nederland voor zulke evenementen zoveel geld moet worden verdiend :( en als het nou is goed geregeld was hield ik me stil. maar dat valt ook meestal tegen....

echt jammer dat er zo weinig animo voor is... alhoewel ik het ook wel kan begrijpen.... 14 euro voor een entree ticket, en dan ook nog is 6 euro voor je auto.... jammer dat er altijd in nederland voor zulke evenementen zoveel geld moet worden verdiend :( en als het nou is goed geregeld was hield ik me stil. maar dat valt ook meestal tegen....

ik zou er supergraag bijzijn maar heb op het moment geen euro om aan mn kont te krabben

2 maanden geleden onterrecht ontslagen en lig nu in procedure

de astra staat te wachten op de apk en rdw, die ik nu ff niet kan ophoesten

vandaar ook nog steeds geen road test filmpjes :(

plus in dat weekend ben ik als het goed is doende met mn meissie dr "nieuwe" corsa op te bouwen

waarschijnlijk kom ik op onze brabantmeeting met de "nieuwe" corsa

of er moet een klein financieel wonder gebeuren :D

ik zou er supergraag bijzijn maar heb op het moment geen euro om aan mn kont te krabben

2 maanden geleden onterrecht ontslagen en lig nu in procedure

de astra staat te wachten op de apk en rdw, die ik nu ff niet kan ophoesten

vandaar ook nog steeds geen road test filmpjes :(

plus in dat weekend ben ik als het goed is doende met mn meissie dr "nieuwe" corsa op te bouwen

waarschijnlijk kom ik op onze brabantmeeting met de "nieuwe" corsa

of er moet een klein financieel wonder gebeuren :D

Terug
Naar boven