• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum.

Ik ga proberen er ook aanwezig te zijn, maar ik weet nog niet met welke auto.

Ik kom niet als er maar 2 uur gesprint kan worden.

Ik ga proberen er ook aanwezig te zijn, maar ik weet nog niet met welke auto.

Ik kom niet als er maar 2 uur gesprint kan worden.

@ cd-design, je zegt wel oude barrel, maar we staan er tog elke x van te kijke hoe goed die kadett van jout t doet haha. Heb je iets achtergehouden voor ons hehehe :P!

@ freek: denk dat het helaas zoiets zal zijn. of hopen dat ze veel klachten erover gehad hebben en er wat aan gaan doen.. maar lijkt me stug aangezien in time attack veel meer tijd gaat zitten..

Groetjes Ram

@ cd-design, je zegt wel oude barrel, maar we staan er tog elke x van te kijke hoe goed die kadett van jout t doet haha. Heb je iets achtergehouden voor ons hehehe :P!

@ freek: denk dat het helaas zoiets zal zijn. of hopen dat ze veel klachten erover gehad hebben en er wat aan gaan doen.. maar lijkt me stug aangezien in time attack veel meer tijd gaat zitten..

Groetjes Ram

En ik ben er weer bij met m'n Manta in de timeattack :D zien of er een tijd onder de twee minuten te rijden valt king:

En ik ben er weer bij met m'n Manta in de timeattack :D zien of er een tijd onder de twee minuten te rijden valt king:

elk jaar hetzelfde euvel.

dure entree duur voer. maar 2 uur sprinten maar 201 meter sprint.

maja je zijn vaak wel weer de eerste meetings van het jaar. na de lange koude winterstop.

btw patrick zo te lezen wordt de corsa nog sneller? met een andere turbo? als ik zo tussen de regeltjes door lees?:D?

elk jaar hetzelfde euvel.

dure entree duur voer. maar 2 uur sprinten maar 201 meter sprint.

maja je zijn vaak wel weer de eerste meetings van het jaar. na de lange koude winterstop.

btw patrick zo te lezen wordt de corsa nog sneller? met een andere turbo? als ik zo tussen de regeltjes door lees?:D?

@16VCalibra wrote:@ cd-design, je zegt wel oude barrel, maar we staan er tog elke x van te kijke hoe goed die kadett van jout t doet haha.

Groetjes Ram

Mercie voor het compliment, maar het blijft een oud kadettje :shock:

Enige wat er echt "speciaal" is ( als je het zo ken noemen) is dat ik op E85 rij. Voor de rest home made aanpassingen en een chippie...

Mario, wat gebeurt er nu als de rechter je in het ongelijk stelt? En daarmee bedoel ik juridische kosten enz....

Wat APK betreft, ik dacht dat je dat zelf deed?

@16VCalibra wrote:@ cd-design, je zegt wel oude barrel, maar we staan er tog elke x van te kijke hoe goed die kadett van jout t doet haha.

Groetjes Ram

Mercie voor het compliment, maar het blijft een oud kadettje :shock:

Enige wat er echt "speciaal" is ( als je het zo ken noemen) is dat ik op E85 rij. Voor de rest home made aanpassingen en een chippie...

Mario, wat gebeurt er nu als de rechter je in het ongelijk stelt? En daarmee bedoel ik juridische kosten enz....

Wat APK betreft, ik dacht dat je dat zelf deed?

Terug
Naar boven