• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B2 model achterlichten hetzelfde als B1 ? ( heb ze gehaald )

De titel zegt het al, zijn deze hetzelfde, gaat om het station model, want ik vind die getinte toch wat mooier staan, moeten ze wel passen.

wie weet het antwoord ?

Passen zal wel lukken, maar of die dan overeen komt met je achterklep weet ik niet.

Bij de sedan en hatch komt die iig niet overeen qua vorm.

daarom dat ik het ook even vraag, want ik heb al een complete middenconsole mee genomen met armsteun, die past toch wel in mijn b1 ? , ga er wel vanuit

B2 achterlichten voor de station passen zonder enige aanpassing in de B1 station.

ik heb ze zelf ook, ziehierking:

ardennen2009080.jpg

origineel gepost door stefan m.

pff jij mag je auto ook wel is beter bijhouden :D

:D:D dit was op vakantie in de Ardennen, 5 dagen regen gehad... dan krijg je dit he.

origineel gepost door Andreas.Berger

De titel zegt het al, zijn deze hetzelfde, gaat om het station model, want ik vind die getinte toch wat mooier staan, moeten ze wel passen.

wie weet het antwoord ?

past wel ... moet je de achter klep van de B2 ook mee nemen anders is het geen porum :jerry:agent

Zeg Sjouke, dat geld voor een hatch of een sedan maar bij een station maakt dat niks uit hoor :angel

Maar, ik zou het zeker doen Andreas, staat altijd beter die B2 lampjes !

deze lampen zijn ook in b1 gelevert hoor, mijn 99´er b1 sport heeft deze lichten ook standaard, zit verder totaal geen verschil in kwa vorm

origineel gepost door redmanta

deze lampen zijn ook in b1 gelevert hoor, mijn 99´er b1 sport heeft deze lichten ook standaard, zit verder totaal geen verschil in kwa vorm

In 1999 kwamen er diverse "overgangsmodellen" uit van de Vectra, waardoor je nog wel B1's ziet rijden met een B2 grille bijvoorbeeld. Best kans op dat de laatste b1 stations ook al die b2 lampen kregen :hmmz

origineel gepost door Gupy

Nee hoor, mijn 1997 heeft ook deze lampen. Was standaard op de CDX.

en de mijne uit 97 ook :thumbup

achterlichten Station:

Deze zijn voor de B1 en B2 gelijk!!

de donkere achterlichten zijn net als bij de B1 sedan en hatch ook geleverd op de B1 CDX en Sport

Willem

ben vandaag toch even naar de sloop geweest om die achterlichten tegaan halen, thuis maar meteen erin gezet, ziet er toch wat beter uit vind ik dan, straald wat meer rust uit dat donkere;)

voor

Foto296.jpg

na

Foto297.jpg

this geen grote update, maar elke beetje doet toch wat:D

oja voor ik het vergeet, de middenconsole zit er ook in, met orginele armsteun en nieuw hoesjes voor de versnellingspook + handrem, staat ook wat netter als die versleten hoesjes, en weer een opberg vakje erbij:P

SDC10709.jpg

SDC10710.jpg

origineel gepost door PAASHAAS

Ziet er beter uit als die andere units :agent

tnx paashaas, met en met komen we er wel;)

van de week komen er nog witte zijknipperlichten in, dus dat wordt nog even wachten

Terug
Naar boven