• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!

manta19sr

Post vaak
hey hey

ik ben eht zelf nog nooit tegen gekomen maar misschien jullie ben op zoek nar een foto van een monacoblauwe 400,

morgen begint de ombouw:) met heel erg veel dank aan remon(mantagsi)

Ik kan het hier even niet, maar zoek even op foto's van de opel-sport meeting in oss, daar was er een

En heb hem op een foto gezien op een meeting in asten

Edit:

Ik heb 1 foto gevonden maar bij nader inzien is het niet echt een 400 kit dus niet echt wat je zoekt helaas.... :(

a13.jpg

bedankt voor het zoeken in ieder geval,geeft een kleine inpressie dat wel,al is het emt een irmscheruitbouw een stukje mooier:)straks heel de auto irmscher:)

origineel gepost door manta19sr

over welk jaar hebben we eht dan onegveer?

ik dacht een jaar of 10 geleden:o

helaas is die manta nooit afgemaakt.

het is wat moeilijk te zien op deze foto , maar deze originele manta 400 was ook ooit monaco blauw gespoten

auto is naar ierland verhuist

mantab400.jpg

Hey Mikey,

geen dank hoor! zie ik me set te minste nog vaak rond rijden.

ben benieuwd als tie over een maandje klaar is!

en kan ik verder met me echte liefde de standaard witte gsi!!

jep precies,in eerste instantie gewon even blauw spuiten zoals de auto en strax na het manta seizoen heel de auto onderhanden nemen,zie je zo wel verschijnen:)

zo vanmiddag 4 uurtjes bezig geweest van niets tot dit:) past gewoon perfect,ziet er strak uit ondanks het nog niet blauw is:)

nu nog gezocht een optilux koplamp behuizing links voor.en de clipjes die je voor de lampen gebruikt om ze er vast in te zetten

VOOR

Foto-SBDSZBGC.jpg

NU

Foto-JBZX88GS.jpg

Foto-6IKAHVQ6.jpg

Foto-E76VXERU.jpg

dat ging het zeker na ca 30 minuten voorbumper er af en ook de zeischermen en skirts:) ging heeeel erg snel:)was mooi weer morgen eerst even voetballen dan weer sleutelen:)

helaas kees ben pas net thuis 16:00

louwe: lenno vant forum komt zometeen irmscher lampen brengen

corres:nou wielranden vallen echt mee zou hem flink moeten verlagen wil ik er iets mee raken,dus laat eht mooi zitten om daar een alu plaat overheen te zetten naar de polyester ombouw

velgen weet ik nog niet denk gewoon uitgelast ofzo

en een lege rekening ook qua velgen en bandden of niet?

inmiddels de lampen zien er strak uit:) vanmiddag gereden trekt veel bekijks:):)

Terug
Naar boven