• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!

foto's zien er goed uit btw,als ik in de toekomst de manta weer eens ga verbouwen denk ik dat ik oko met de 400 kit ga werken maar dat zal nog wel ff duren:P aangezien hij pas 2 jaar nu weer in de ronding is:)

hmm dat valt dan idd mee,maarja het is ook tijd en geld samen he;)ben zowiezo de laatste tijd heel erg weinig nog op het forum,als je een kleine hebt vraagt veel aandacht dus naast het forum kom iik ook al bijna niet aan de manta toe:)

origineel gepost door manta19sr

heir wat fotos

kleur evrschil is in het echt minder maar,echt strak is he tnog niet.dit is tijdelijk zodat het er een beetje fatsoenlijk uitziet,keertje heel de auto goed doen:)

Foto-ZUWVZLFZ.jpg

Foto-U3YK3TJJ.jpg

Foto-DH78VQOD.jpg

heb je nog zien rijden toen je naar kees ging, ziet er echt lullig uit met deze wieltjes:P

origineel gepost door manta19sr

heir wat fotos

kleur evrschil is in het echt minder maar,echt strak is he tnog niet.dit is tijdelijk zodat het er een beetje fatsoenlijk uitziet,keertje heel de auto goed doen:)

Foto-ZUWVZLFZ.jpg

Foto-U3YK3TJJ.jpg

Foto-DH78VQOD.jpg

Ziet er weer stukken beter uit zo Mike:thumbup

al worden dit oude fotos:P inmiddels achter dikke 13 inch liggen,wel nog te klein maar er zit vooruitgang in,deze lagen er toch nog.

alleen m'n rubber van m'n koplamp gaat telkens los.iemand een goede tip?

inmiddels is de auto bestikkerd, bosch car service over de hele zeikant en loopt voor over de motorkap naar de andere kant

Je gaat hem toch nog wel spuiten?

Waarom dan nu al die striping eroverheen, dan moet dat er dalijk weer vanaf???

is maar tijdelijk die striping kan ik zo gratis halen .

het spuiten zelf van de hele auto wil ik emt de zomer doen denk ik

Terug
Naar boven