• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!

ziet er al beter uit nu die in kleur is haha, zag hem 2 of 3 weken geleden staan in kats en toen was alles nog wit wat er aangezet is.

nu een setje dikke wielen en tis n mooi karretje :wub

origineel gepost door MantaTeamTwello

haha jazeker pascal..

ik ken emiel ook al wel iets langer;)

:D

maar ik moest gewoon ff reageren ;)

ik kan ook zeggen nu emiel niet na doe he:sleeping (dat kost dorpels/sideskirts enz enz.. )

doe maar niet inderdaad hahaha,

wil je trouwens even melden via deze weg dat ik me van 't weekend 2 bronze ruitjes op de kop heb getikt (zonder kenteken & krassen :thumbup )

duss :angel

Nog updates mike? :thumbup

origineel gepost door manta19sr

heb ik wat gemist?of was dat me at drift probeersol?we vergeten hier ook alleen amar belangrijke zaken:P

haha, denk dat je dat misschien gemist heb ja,

vorig jaar november (of daar ergens?) heb ik met de manta tegen een dikke paal aangezeten tijdens 't driften..

dorpel krom, deur gaar & sideskirt rip.

maar is allemaal weer gefixxt inmiddels :P

enkel nog strak maken & spuiten, maar dat moet nog met de hele auto gebeuren, pak ik dat gelijk mee :thumbup

emiel:ja dacht al dat het daar over ging

louwe:nee geen updates,druk druk allemaal,net benelux rit achter de rug,nog 1 weekje werken dan 4 weken vakantie,eerst ff de kadett strak maken dan weer verder aan deze.

moet nog steeds wielranden er uit halen:(:(

@ Louwe: haha, tweeties blijven nog even zitten, daar heb ik nog geen vervangers voor,

heb t over de deur-ruitjes, zat 1 erg lelijke in, en die RO-design stickertjes vond ik maar niets, die over een gegraveerd kenteken heen geplakt zaten.. :thumbup

jammer dat er nog geen updates zijn, ben benieuwd! succes met de vorderingen Mike :thumbup

nou ben ebzig met de remmen en mijn riben dop kan ik neit vinden dus is een nieuwe onderweg.

maarja ik moest nog m'n binnenscherm weg slijpen.

wat kom ik van de week op de kazerne tegen?een hele rol rood PU(geloof ik)van ca 30-35 cm breed en ca 4 mm dik,

heb heir ca 4 meter van meegenomen,is kei en keihard,heb dit in de volledige wielkast egzet van voor tot achter,van rand uitbouw naar binnen zowat aan de schokbrekers,dus nu is eht van voor tot achter helemaal dicht,en meteen een spatlap,voorlopig kom ik toch nog niet zover ingeveerd dat m'n wiel het kan raken.

is dus even helemaal dicht.

gr mike

Bij de pedalen enzo?

Maak maar mooi een verslag van hoe je het weer mooi maakt, dan kan ik daar gebruik van maken als ik mijn vloer ga opknappen :angel

Succes!

hehe maar bij mij is het anders:P komt geen vloerkleed meer in:P

nee ga morgen gewoon kriksteun van binnen uit verstevigen,en daarop komen weer platen,daar komt gewoon meer dempings materiaal overheen en dan witte lak.

bijd e pedalen heb ik alleen een brede scheur zeg maar zitten.is wel geroest maar niet door.

zover mogelijk de schade naar voor getrokken,valt opzich mee kriksteunen zelf zijn keihard is wat oppervlakkig roest alles rond de kriksteun is rot,chassis balk is ook nog hard al lijkt het van niet,heb er even een borstel over heen gegooid maar ik kan je precies zeggen wat voor kleur ze zijn vanuit de fabriek inwendig:P onwateringsgat is ook nog netjes rond.

Foto-Z3BLGAGQ.jpg

Foto-DHISZIJZ.jpg

Foto-OMQ7S3TL.jpg

hee mike dat zie er bekend uit , de ascona heb ik vorig jaar ook maar dicht gelast zat zo,n zelfde gat in

maar als je toch bezig ben doe er maar gelijk een nieuwe krik steun en stukje balk in !!!

dat bespaar je in de toekomst meer ellende !!!:cry

origineel gepost door manta19sr

juist,ja die van mij wordt mischien deze maand nog wit,ff kijken.

nog steeds op zoek naar de juiste velgen

wit !!:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

wat betreft die kriksteunen die ben ik allang beu,haal ze er van onder en ga zelf een contructie bouwen,evt zo dat ik heel de bodem als een vlakke plaat kan maken dus van dorpels tot langs balken.en van voor een carter beschermplaat van onder de radiateur tot half onder de bak,brandstofleidingen gaan er toch van onder uit enz,

momenteel laat ik nog even deze kriksteunen zitten,zijn eigenlijk keihard,

heb ze verstevigd dmv hoekprofielen er op gezet dit is tevens de bevestigingsplaat voor de bodemplaat zelf,eerst van boven alles lassen dan ff onder de auto lassen,alleen klote heb alleen electrode maar gaat wel hoor:P

Terug
Naar boven