• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!

mijn maatje zijn lexmaul had destijds ook zo`n grote ruimte over.

wouden er altijd nog zo`n strip tussen maken, maar is er nooit van gekomen nie :sleeping

ja zit tussen de standaard diepe bumpers,

maar bij mij past precies de beugel voor de lampen er tussen door dus vind het wel best.

a.s zaterdag bij nog een omgebouwde exclsuiv kijken,volledig 400 pakket er op incl lichtbak enz

enige wta nog rest is als eht goed is spuiten en kenteken.heb de auto nog neit gezien maar weet ook nog neit of ik het doe of niet.mocht er iemand evt interesse hebben.prijs ligt rond de 1000,- alleen nog spuiten en kenteken aanvragen,is duitser

mn kameraad zoekt nog wel zoiets, maar ik weet niet of hij daar nu op zit te wachten. we zitten kwa planning nogal vol :P mn kadett 400 moet eerst af.

al updates van het spuiten en strak maken? ben erg benieuwd

webers hebben nu k&n filters,

dit meot problemen leveren neem ik aan?warme lucht/slechte verbanding,nog meer kool in de motor/uitlaat,

oplossing filterbox/slang naar de bumper bijv trekken?rijwind(koud(er)

en dat je eigenlijk met winter-zomer en zomer-naar winter kan gaan afstellen

of valt dit erg mee in de praktijk?

Valt in de praktijk mee, alleen als het echt vriest zijn open filters niet echt ideaal.

Isoleer je uitlaatspruitstuk met hitteband om zoveel mogelijk warmte van je inlaatspruitstukken carbs vandaan te houden in de zomer, en leg een paar dikke slangen vanaf de voorbumper naar de filters toe voor koude lucht.

Zo heb ik het bij m'n rode Manta gedaan en dat werkt goed, maar die komt in de winter weinig buiten trouwens.

ok,prima,

helaas achterste venturi enige die er nog zijn is voor spaanse weber ipv italiaanse dus ff de teur aanpassen,snap er niets van had er toch echt 4:(

Is die venturi niet onder een stoel gerold of het rioolputje in??

Kom zelf soms ook spullen tegen op de gekste plekken :D

manta van mike, dgster afgeplakt voor het rode!!

wat een klus die strepen achterop!!

maar het is nu rood en ziet er al leuk uit! vanavond en morgen nog een laag rood, en dan misschien donderdag avond het witte, en zou het kunnen dat het spuitwerk maandag of dinsdag klaar is!!!

totaal plaatje ca.

Foto-4RRRNUTO.jpg

kapje

Foto-46F64S3X.jpg

kap is een standaard kap geweest,hebben de 400 delen uit een zeer slechte kap geslepen,en hier weer in verwerkt,al emt al best strak zo:D

Foto-GGWRDHHV.jpg

basis van de bastos lijnen

Foto-C7PHRLUZ.jpg

Foto-BRP3UXSM.jpg

Foto-RMFCFERO.jpg

het zoeken naar de juiste punten en maten voor de lijnen viel nog neit echt mee,maar is nu redelijk goed gekomen,alleen net 1 foutje ontdekt,onderste stuk van achterbak meot ook rood wezen is nu nog in de primer,vanavond ff herstellen jeff?

rood zit er al op morgen laatste laag rood.

enige wat nog meot veranderen is dat de auto aan voorkant iets naar boven meot en achterkant naar beneden is nu wel een beetje erg overdreve zo,

origineel gepost door manta19sr

rood zit er al op morgen laatste laag rood.

enige wat nog meot veranderen is dat de auto aan voorkant iets naar boven meot en achterkant naar beneden is nu wel een beetje erg overdreve zo,

achter mag hij wel een beetje zakken hahahahah

maar waarom heb je geen polyester motorkap gebruikt ???

Terug
Naar boven