• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!

kon ik op dat moment neit vinden helaas.maar komt er nog wel op hoor, deze is heel erg zwak,en staat open aan voorkant.

heb leiver dat ie aan de voorkant iets hoger staat als achter:)vooral tijdens als je de bocht door komt voort gezicht:P

zo de opbouw is begonnen,

wit is erg tegengevallen,ivm verkeerde mengverhouding,maar helaas er is geen dag over om er wat tegen te doen,gelukkig komt het onder de stickers,

fotos ga ik nu uploaden

de overgang van wit naar rood heeft nog aandacht nodig,ook moeten de biezen enz er nog op,en wat dingen.

Foto-LXAI3AYS.jpg

Foto-TO4KMEAX.jpg

Foto-4PH3DYWC.jpg

882723131_14_clbG.jpeg

lekker kontje:P

Foto-QGYMMRY3.jpg

Foto-FJW8AHXA.jpg

Foto-M63UWBFY.jpg

Wauw......goed bezig!!

Dat is een hele andere auto geworden :thumbup :thumbup

Nu achter nog een flink zakken, nieuwe nummerplaten erop en een zwart randje op de achterspoiler :D

zo ziet hij er strak uit alleen hij valt best tegen hoor,is geen showauto,wordt flink misbruikt,circuitdagen enz,en krijgt dus nog wel eens wat op z'n lak,maar met die instelling is hij ook gebouwd,dus kom je me tegen op een meeting,dan hoef je daar geen commentaar op te leveren onderling:jerry:jerry

origineel gepost door postbusmanta

Wauw......goed bezig!!

Dat is een hele andere auto geworden :thumbup :thumbup

Nu achter nog een flink zakken, nieuwe nummerplaten erop en een zwart randje op de achterspoiler :D

nix geen zwart randje:P hoort er in dit geval NIET op

nieuwe nummerplaten zijn zeker nodig,komen er op ook

ja mag nog wel stukje zakken ja,alleen snap neit hoe dat zo komt,is wel heel erg veel,ben van 13/14 inch naar 15 gegaan maar daar zitten bandjes op van gok 35 hoog miss nog niet eens,net zo groot in omtrek als 14 standaard.

zaterdag webertjes inbouwen,stickers zullen volgende maand komen,is aardig koste plaatje:P

van de week ook even de wielranden dichtmaken en spatlappen monteren,kofferklep sluitingen er op.

Wanneer ga je stickeren?? :D Dik ding geworden zo al Mike, nu nog lekkere stugge hoge veren voorop en achter een stukkie zakken.

RallyManta's staan meestal voor/achter op dezelfde hoogte of liggen zelfs achter wat lager ivm. beter sturen/glijden/driften :wors

stickerenw eet ik nog neit,dat hoor je dan wel kees,ja het is wel de bedoeling dat ie achterover leunt,staat ook wel erg leuk.

Meer met de keuze veren, vaak was wel belangrijk om grip te hebben op de achterzijde, je ziet het ook wel bij de "normalere" manta's in de rallysport.

Maar sowiso als je optrekt gaat hij met die 4-link de kont naar beneden trekken in tegenstelling tot de normale as.

Hij hing toch ook al flink voorover???

Heb je niet toevallig de voorveren met de achterveren verwisseld???

(ik ken nog iemand op dit forum die dat gedaan had..........en ook die Manta hing flink voorover)

origineel gepost door postbusmanta

Hij hing toch ook al flink voorover???

Heb je niet toevallig de voorveren met de achterveren verwisseld???

(ik ken nog iemand op dit forum die dat gedaan had..........en ook die Manta hing flink voorover)

ssssssssst:P:P:P

alleen nog koplampen en achterbumper monteren,dan straat klaar dan ff w88 op stickers,en nog binnenkant ff aanpakken,ziet er al zeer mooi uit al die zwarte lijsten enz tegenover dat wit.

Terug
Naar boven