[rquote=1839886&tid=139691&author=frademaker][rquote=1839285&tid=139691&author=Stender][rquote=1838921&tid=139691&author=frademaker][rquote=1838436&tid=139691&author=Stender][rquote=1838357&tid=139691&author=Kale gek][rquote=1838092&tid=139691&author=Stender][rquote=1838062&tid=139691&author=Kale gek][rquote=1833962&tid=139691&author=McKaamos]Van het uitlaatsysteem zelf, hè

Elk onderdeel wat ik heb gekocht zitten papieren bij dat ze goedgekeurd zijn voor gebruik op de openbare weg

[/rquote]
ja das heel mooi, maar dat is hier niet geldig....
moet origineel van de auto zijn of je moet het bij de rdw hebben gekeurd, maar tuv papieren zijn voor duitsland en niet voor nl[/rquote]
Dat meen je[/rquote]
dwz??[/rquote]
Nou dat ik het niet wist dat je dingen aan je motor enzo niet mocht veranderen. In principe zou zelfs ik dus in overtreding zijn met mijn aftermartket uitlaatsysteem...[/rquote]
IDD en trouwens bij de rdw keuren kan niet,
Heb hetzelfde probleem gehad met mn rvs uitlaat onder mn commodore.
En heb met de politie also de rdw gebeld,
Het komt er op neer dat het is toegestaan mits het een verbetering is van het orgineel,
Dus de wat politie zijn persoonlijke mening is,
Normaal gesproken doen ze er niks op maar als ze eenmaal willen zeuren....kunnen ze je ook nog bekeuren,
Lang leve nederland met hun (gedoogbeleidjes)[/rquote]
Waar staat dat precies (wat is de bron?)[/rquote]
Ik ben de bron, Kan weinig met de verhalen van andere mensen..,
Heb zelf gebeld met de politie alsmede het rdw,Omdat ik wou weten waar ik nu echt aan toe was.
Een voertuig moet officieel net zo erbij staan als dat er een typegoedkeuring op is verleent!
wel mocht er een rvs uitlaat onder mits het een verbetering is van het orgineel.op de vraag als ik dat op kenteken kon krijgen was het antwoord nee, ik zij ja en wie bepaalt dan wat de verbetering is,hun ja dat ligt aan de agent in kwestie,
Aldus de rdw!.
Nederland heeft wel meer van die gedoogbeleidjes,
Wat denk je van verandering spoorbreedte etc..,
Normaal zullen ze er niks op doen totdat ze wat willen vinden.
[/rquote]
Aaah ok op die manier. Nouja het woord 'verbetering' is inderdaad enorm vaag. Ik vind mijn huidige systeem zeker wel en verbetering, maar ja op welk vlak...
Bedankt voor je antwoord :thumbup