• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

jethro

Post weleens wat
Hallo daar....................

Wat voor gevoel heb jij nou bij het tanken cq afrekenen bij de pomp??????????:vertag

Van elke getankte liter benzine verdwijnt er 1 euro in de staatskas.................:fy1:fy1

Nou laat maar horen............

:jerry:jerry

[rquote=1884027&tid=143947&author=jethro]Hallo daar....................

Wat voor gevoel heb jij nou bij het tanken cq afrekenen bij de pomp??????????:vertag

Van elke getankte liter benzine verdwijnt er 1 euro in de staatskas.................:fy1:fy1

:jerry:jerry[/rquote]

Mogen de LPG rijders hier ook meedoen ?

Groet, Rik

[rquote=1884027&tid=143947&author=jethro]Hallo daar....................

Groet, Rik

[rquote=1884046&tid=143947&author=KadAstra-EF][rquote=1884027&tid=143947&author=jethro]Hallo daar....................

Groet, Rik[/rquote]

dat word ook van aardolie gemaakt dus lijkt me wel :P

[rquote=1884046&tid=143947&author=KadAstra-EF][rquote=1884027&tid=143947&author=jethro]Hallo daar....................

Groet, Rik[/rquote]

dat word ook van aardolie gemaakt dus lijkt me wel :P

[rquote=1884053&tid=143947&author=GlennGSI][rquote=1884046&tid=143947&author=KadAstra-EF][rquote=1884027&tid=143947&author=jethro]Hallo daar....................

Groet, Rik[/rquote]

dat word ook van aardolie gemaakt dus lijkt me wel :P[/rquote]

Oke, dank je.

Ik moet zeggen dat de LPG prijs net zo goed hard gestegen zijn. Vooral in december ging de LPG hard omhoog.

Zo tankte ik voor 20 tot 23 Euro, nu gaat het al richting de 30 Euro en dat is wel te merken. Ik betaal 78 Euro per maand aan wegenbelasting dus tja, het wordt een dure liefhebberij de auto's. maar ja, in vergelijking met benzine mag ik niet klagen. Zo is een liter Euro al 1,70 terwijl LPG nog op zo'n 78 cent zit. Laat de overheid de accijns maar verlagen met 25 cent (kwartje van KOK, en NIET omrekenen naar Guldens :puke:puke:puke:puke:puke.)

Groet, Rik

[rquote=1884053&tid=143947&author=GlennGSI][rquote=1884046&tid=143947&author=KadAstra-EF][rquote=1884027&tid=143947&author=jethro]Hallo daar....................

Groet, Rik[/rquote]

dat word ook van aardolie gemaakt dus lijkt me wel :P[/rquote]

Oke, dank je.

Ik moet zeggen dat de LPG prijs net zo goed hard gestegen zijn. Vooral in december ging de LPG hard omhoog.

Zo tankte ik voor 20 tot 23 Euro, nu gaat het al richting de 30 Euro en dat is wel te merken. Ik betaal 78 Euro per maand aan wegenbelasting dus tja, het wordt een dure liefhebberij de auto's. maar ja, in vergelijking met benzine mag ik niet klagen. Zo is een liter Euro al 1,70 terwijl LPG nog op zo'n 78 cent zit. Laat de overheid de accijns maar verlagen met 25 cent (kwartje van KOK, en NIET omrekenen naar Guldens :puke:puke:puke:puke:puke.)

Groet, Rik

laatst ook iets van 105 euro neegeteld voor een volle tank wat eerst maximaal 85 tot 90 euro was!! schandalig gewoon, maarja ze weten dat men blijft rijden en dus zo de prijzen omhoog kunnen blijven gooien....

laatst ook iets van 105 euro neegeteld voor een volle tank wat eerst maximaal 85 tot 90 euro was!! schandalig gewoon, maarja ze weten dat men blijft rijden en dus zo de prijzen omhoog kunnen blijven gooien....

laatst nog getankt euro 98 €1.55 in bels. Maarja heb niet zon grote tank dus kom dan zowat uit rond de 65 euro

Maar het is wel niet meer normaal...

Vroeger nog nee hij komt niet hoger dan 1 euro.

En ja hoppa stijgt gewoon maar en stopt niet meer...

laatst nog getankt euro 98 €1.55 in bels. Maarja heb niet zon grote tank dus kom dan zowat uit rond de 65 euro

Maar het is wel niet meer normaal...

Vroeger nog nee hij komt niet hoger dan 1 euro.

En ja hoppa stijgt gewoon maar en stopt niet meer...

Ik heb btw vandaag nof 1,619 getankt hier in apeldoorn.. opzich nog wel te doen, tis wel veel maja tis ook weer niet anders hea

Ik heb btw vandaag nof 1,619 getankt hier in apeldoorn.. opzich nog wel te doen, tis wel veel maja tis ook weer niet anders hea

tja als je moet zeiken over de prijs van de benzine, zul je moeten fietsen he:D mensen blijven die auto toch gebruiken al kost de benz 3 euro de liter

tja als je moet zeiken over de prijs van de benzine, zul je moeten fietsen he:D mensen blijven die auto toch gebruiken al kost de benz 3 euro de liter

hoe meer mensen er stoppen met roken hoe duurder de benzine word, accijns moet toch ergens weg komen:P

hier in hoogeveen staat het geloof ik op 1.57 of zo voor euro 95

hoe meer mensen er stoppen met roken hoe duurder de benzine word, accijns moet toch ergens weg komen:P

hier in hoogeveen staat het geloof ik op 1.57 of zo voor euro 95

Terug
Naar boven