• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

Hier in Leeuwarden kun je bij de Tinq nog tanken voor E 1,609.

Dit betreft een onbemande pomp.

Als je deze link aanklikt heb je de actuele benzine, diesel en LPG prijzen in 1 overzicht.

Ik zie er elke dag even naar.

Groet, Rik

Hier in Leeuwarden kun je bij de Tinq nog tanken voor E 1,609.

Dit betreft een onbemande pomp.

Als je deze link aanklikt heb je de actuele benzine, diesel en LPG prijzen in 1 overzicht.

Ik zie er elke dag even naar.

Groet, Rik

Het is een verkapte vorm van rekeningrijden.... Ben het op zich wel eens mee dat hoe meer je rijdt hoe meer je betaalt...

Ik kots van die onder valse voorwendselen aangeprijsde nieuwe auto's die wegenbelasting vrij mogen en zonder BPM en zo. Zwaar onterecht, kijk maar eens naar de test in Kassa!!:fy1

Het is een verkapte vorm van rekeningrijden.... Ben het op zich wel eens mee dat hoe meer je rijdt hoe meer je betaalt...

Ik kots van die onder valse voorwendselen aangeprijsde nieuwe auto's die wegenbelasting vrij mogen en zonder BPM en zo. Zwaar onterecht, kijk maar eens naar de test in Kassa!!:fy1

[rquote=1884194&tid=143947&author=arjontje]gister nog getankt voor 1,594. ben blij met 3 concurrerende tankstations in de buurt. :P[/rquote]

Heb ik van de week ook betaald,

Hier idd ook 3 onbemande tankstations,

de Ting, Tango en Shell express

Maar het is eigenlijk niet meer leuk om auto te rijden :(

Tenminste het auto rijden wel alleen het betalen aan de pomp is minder :(

Ik hoorde van de week dat de benzine (nog) niet zijn hoogtepunt heeft bereikt :argue

[rquote=1884194&tid=143947&author=arjontje]gister nog getankt voor 1,594. ben blij met 3 concurrerende tankstations in de buurt. :P[/rquote]

Heb ik van de week ook betaald,

Hier idd ook 3 onbemande tankstations,

de Ting, Tango en Shell express

Maar het is eigenlijk niet meer leuk om auto te rijden :(

Tenminste het auto rijden wel alleen het betalen aan de pomp is minder :(

Ik hoorde van de week dat de benzine (nog) niet zijn hoogtepunt heeft bereikt :argue

Bij ons kun je bij de fa Joontjes diesel tanken voor €1.30/l tanken.

Mijn auto loopt gemiddeld 1:12 en ik betaal €140.- in de maand aan houderschap belasting.

Blijft een dure maar heerlijke hobbie zo'n V6 op diesel. :angel

Bij ons kun je bij de fa Joontjes diesel tanken voor €1.30/l tanken.

Mijn auto loopt gemiddeld 1:12 en ik betaal €140.- in de maand aan houderschap belasting.

Blijft een dure maar heerlijke hobbie zo'n V6 op diesel. :angel

net getankt voor 132,9 euro voor diesel.

benzine staat hier op 169.3 euro.

ja ach wa moe je zeggen........ moet toch naar me werk enz

gr vinc

net getankt voor 132,9 euro voor diesel.

benzine staat hier op 169.3 euro.

ja ach wa moe je zeggen........ moet toch naar me werk enz

gr vinc

Het is schandalig de prijzen. Ik heb gister voor 1 liter diesel 1,38 moeten betalen Total Excelium diesel.

Het is schandalig de prijzen. Ik heb gister voor 1 liter diesel 1,38 moeten betalen Total Excelium diesel.

Terug
Naar boven