• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

tsja, en dan vinden ze het nog gek dat er van die gasten met valse platen de pomp gebruiken en weg rijden zonder te betalen

tsja, en dan vinden ze het nog gek dat er van die gasten met valse platen de pomp gebruiken en weg rijden zonder te betalen

Vanmiddag getankt bij de Shell 162.9 Schoonvader betaalde:D

heb er schijt aan hoeveel die kost bij toch opelrijden

Vanmiddag getankt bij de Shell 162.9 Schoonvader betaalde:D

heb er schijt aan hoeveel die kost bij toch opelrijden

Ja, je moet toch naar je werk... alleen mijn reiskostenvergoeding is al jaren hetzelfde:D:D

die gaat niet omhoog.

Ja, je moet toch naar je werk... alleen mijn reiskostenvergoeding is al jaren hetzelfde:D:D

die gaat niet omhoog.

en dan zeggen ze nog de de witte pompen goedkoper zijn :S wat dus ook niet altijd waar is.

hier bij mij bij de agri sneltank was de benzine 1.59,9 de liter en bij de shell was het 1.58,9 dus goedkoper zijn die witte pompen ook niet.

veel mensen tanken daar omdat ze zeggen dat het goedkoper is. meestal scheelt het 1 hele cent tussen de agri sneltank en de shell. dus ja het is goedkoper. maar die ene cent kom op zeg dat is als je 40 liter tank wel 40 cent besparen :O en sommige mensen gaan voor die ene cent nog omrijden ook :S

ik tank dan altijd bij de shell aangezien ik er altijd wel in de buurt ben als ik moe tanken en voor 40 cent ga ik echt niet moeilijk doen....

en dan zeggen ze nog de de witte pompen goedkoper zijn :S wat dus ook niet altijd waar is.

hier bij mij bij de agri sneltank was de benzine 1.59,9 de liter en bij de shell was het 1.58,9 dus goedkoper zijn die witte pompen ook niet.

veel mensen tanken daar omdat ze zeggen dat het goedkoper is. meestal scheelt het 1 hele cent tussen de agri sneltank en de shell. dus ja het is goedkoper. maar die ene cent kom op zeg dat is als je 40 liter tank wel 40 cent besparen :O en sommige mensen gaan voor die ene cent nog omrijden ook :S

ik tank dan altijd bij de shell aangezien ik er altijd wel in de buurt ben als ik moe tanken en voor 40 cent ga ik echt niet moeilijk doen....

Tja, ik zit hier midden tussen 4 Pinpompen, namelijk de Shell express, Tango, Firezone, Tinq

Deze concureren nogal met elkaar, dus zit hier zowiezo op 12cnt korting.

Willem

Tja, ik zit hier midden tussen 4 Pinpompen, namelijk de Shell express, Tango, Firezone, Tinq

Deze concureren nogal met elkaar, dus zit hier zowiezo op 12cnt korting.

Willem

Opbouw benzineprijs Euro 95 11 januari 2010

bedragen in euro's

(Aan deze berekening kunnen geen rechten worden ontleend)

Prijs € 1,505

Productieprijs € 0,415

Distributiekosten € 0,068

Margetraject € 0,062

Accijns en heffingen € 0,720

BTW (als aandeel van de totale pompprijs) € 0,240

Hier kun je zien waaruit de benzineprijs word opgebouwd.

Accijns bedraagt ongeveer 45% van het bedrag.

Hieronder kun je de prijzen uit Europa vergelijken.

http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php

Opbouw benzineprijs Euro 95 11 januari 2010

bedragen in euro's

(Aan deze berekening kunnen geen rechten worden ontleend)

Prijs € 1,505

Productieprijs € 0,415

Distributiekosten € 0,068

Margetraject € 0,062

Accijns en heffingen € 0,720

BTW (als aandeel van de totale pompprijs) € 0,240

Hier kun je zien waaruit de benzineprijs word opgebouwd.

Accijns bedraagt ongeveer 45% van het bedrag.

Hieronder kun je de prijzen uit Europa vergelijken.

http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php

[rquote=1884121&tid=143947&author=black champion]tja als je moet zeiken over de prijs van de benzine, zul je moeten fietsen he:D mensen blijven die auto toch gebruiken al kost de benz 3 euro de liter[/rquote]

net ook even getankt. omgerekent was dat 200 gulden!!!:swear dan denk je wel auto weg scooter terug of toch maar met de bus paard en wagen:fy1

hobby is zo niet leuk, en als je na een meeting wil zit je ook al te denken word wel weer een duur ritje.en voor ons friesen wij moeten vaak ver weg rijden voor meetings:fy1

[rquote=1884121&tid=143947&author=black champion]tja als je moet zeiken over de prijs van de benzine, zul je moeten fietsen he:D mensen blijven die auto toch gebruiken al kost de benz 3 euro de liter[/rquote]

net ook even getankt. omgerekent was dat 200 gulden!!!:swear dan denk je wel auto weg scooter terug of toch maar met de bus paard en wagen:fy1

hobby is zo niet leuk, en als je na een meeting wil zit je ook al te denken word wel weer een duur ritje.en voor ons friesen wij moeten vaak ver weg rijden voor meetings:fy1

idd zo wordt het minder snel een ritje brabant, limburg of zelfs utrecht voor een meetinkje :(

dan blijft er weinig over

idd zo wordt het minder snel een ritje brabant, limburg of zelfs utrecht voor een meetinkje :(

dan blijft er weinig over

Terug
Naar boven