• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

volle tank diesel ongeveer 70 - 75 euri

't is niet leuk meer om zo ff de auto te pakken

het kwartje van kok had allang terug moeten zijn

maarja we pikken het maar he!

kan bijna niet meer betalen om naar mijn werk te gaan!!!

ik verlang terug naar de tijd dat ik nog maar 0.82 betaalde voor een liter diesel

:(:(:(:(

volle tank diesel ongeveer 70 - 75 euri

't is niet leuk meer om zo ff de auto te pakken

het kwartje van kok had allang terug moeten zijn

maarja we pikken het maar he!

kan bijna niet meer betalen om naar mijn werk te gaan!!!

ik verlang terug naar de tijd dat ik nog maar 0.82 betaalde voor een liter diesel

:(:(:(:(

Begin jaren tachtig is al dertig jaar geleden, ging de benzine prijs naar de 2.50,- in guldens!!! Tien jaar eerder was de benzine prijs 0.54 in guldens! :o

En als wijnands82 terug in de tijd wel moet hij maar begin jaren zeventig kiezen.:P

Gelukkig voor hem was de Manta-a er toen ook al.

Begin jaren tachtig is al dertig jaar geleden, ging de benzine prijs naar de 2.50,- in guldens!!! Tien jaar eerder was de benzine prijs 0.54 in guldens! :o

En als wijnands82 terug in de tijd wel moet hij maar begin jaren zeventig kiezen.:P

Gelukkig voor hem was de Manta-a er toen ook al.

gelukkig tnak ik maar 1 keer in de maand (maximaal) met de Kadett D, dus dan hakt het neit zo erg...

We wonen tegen Belgie aan, dit scheelt toch nog aanzienlijk, meestal doen we gelijk boodschappen daar.. rijd je nog met een reden ook he ;)

gelukkig tnak ik maar 1 keer in de maand (maximaal) met de Kadett D, dus dan hakt het neit zo erg...

We wonen tegen Belgie aan, dit scheelt toch nog aanzienlijk, meestal doen we gelijk boodschappen daar.. rijd je nog met een reden ook he ;)

[rquote=1885493&tid=143947&author=bastiaan1981]ach ja ze weten je wel arm te houden in dit ... land:argue[/rquote]

Roept de ene rijksambtenaar tegen de andere: Hou jij ze dom, dan houd ik ze arm.

:wtf

[rquote=1885493&tid=143947&author=bastiaan1981]ach ja ze weten je wel arm te houden in dit ... land:argue[/rquote]

Roept de ene rijksambtenaar tegen de andere: Hou jij ze dom, dan houd ik ze arm.

:wtf

ik zeur niet snel over de auto, voor mijn hobby heb ik altijd meer over dan dat er in de portemonee zit maar dit vind ik zelfs belachelijk hoewel ik wel weet hoe het komt.

de dollar die sterker komt te staan ten opzichten van de euro, die heeft een tijdje super zwak gestaan. maar goed als die gelijk aan elkaar stonden was de benzine prijs nu al rond de 2 euro...

ik zeur niet snel over de auto, voor mijn hobby heb ik altijd meer over dan dat er in de portemonee zit maar dit vind ik zelfs belachelijk hoewel ik wel weet hoe het komt.

de dollar die sterker komt te staan ten opzichten van de euro, die heeft een tijdje super zwak gestaan. maar goed als die gelijk aan elkaar stonden was de benzine prijs nu al rond de 2 euro...

Gewoon dit land plat leggen!!

Iedereen staken die hier mee te maken heeft.

Moet je is kijken hoe snel ze de prijzen laten zakken..

De fransen snappen tenminste hoe het werkt!!

Terug
Naar boven