• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

Gewoon dit land plat leggen!!

Iedereen staken die hier mee te maken heeft.

Moet je is kijken hoe snel ze de prijzen laten zakken..

De fransen snappen tenminste hoe het werkt!!

zat met mijn euro 98 met loodvervanger al op € 1,86 de liter twee weken trug, gelukkig krijg ik 20% personeelskorting :angel

maar het is echt niet meer normaal wat je betaald, ook voor gewone benzine. en waar gaat het allemaal heen? die schoften van ambtenaren:fy1:fy1

zat met mijn euro 98 met loodvervanger al op € 1,86 de liter twee weken trug, gelukkig krijg ik 20% personeelskorting :angel

maar het is echt niet meer normaal wat je betaald, ook voor gewone benzine. en waar gaat het allemaal heen? die schoften van ambtenaren:fy1:fy1

Heb de tank nog halfvol zitten met benzine van 1,61 de liter :)

edit: da's gewoon bijna een pakje peuken per tank wat je nu misloopt :o

Heb de tank nog halfvol zitten met benzine van 1,61 de liter :)

edit: da's gewoon bijna een pakje peuken per tank wat je nu misloopt :o

ik baal er echt van

ik moet 1 keer per week tanken.

nog ff en de tankstations worden niet overvallen om het geld maar om de brandstof

ik baal er echt van

ik moet 1 keer per week tanken.

nog ff en de tankstations worden niet overvallen om het geld maar om de brandstof

[rquote=1885592&tid=143947&author=Piele]Gewoon dit land plat leggen!!

De fransen snappen tenminste hoe het werkt!![/rquote]

alleen jammer peter dat wij nederlanders wel klagen maar niet iets er tegen doen met z'n alle.

[rquote=1885592&tid=143947&author=Piele]Gewoon dit land plat leggen!!

De fransen snappen tenminste hoe het werkt!![/rquote]

alleen jammer peter dat wij nederlanders wel klagen maar niet iets er tegen doen met z'n alle.

[rquote=1885531&tid=143947&author=stillekracht]BREKEND NIEUWS : vanaf morgen meer dan € 1,70 voor een liter !!!!!! :o[/rquote]

ik zag het net in het nieuws is gvd :fy1:fy1 niet normaal meer:argue

[rquote=1885531&tid=143947&author=stillekracht]BREKEND NIEUWS : vanaf morgen meer dan € 1,70 voor een liter !!!!!! :o[/rquote]

ik zag het net in het nieuws is gvd :fy1:fy1 niet normaal meer:argue

ik zou wel willen carpoolen maar het gaat helaas niet

en wat kunnen we er tegen doen?

boycotten werkt toch niet want de mensen met een DKV pas tanken toch overal

ik zou wel willen carpoolen maar het gaat helaas niet

en wat kunnen we er tegen doen?

boycotten werkt toch niet want de mensen met een DKV pas tanken toch overal

[rquote=1885723&tid=143947&author=bastiaan1981][rquote=1885531&tid=143947&author=stillekracht]BREKEND NIEUWS : vanaf morgen meer dan € 1,70 voor een liter !!!!!! :o[/rquote]

ik zag het net in het nieuws is GRRRRR!! :fy1:fy1 niet normaal meer:argue[/rquote]

Ik hoorde het ook. Ben blij dat ik op LPG rijdt. Dat is NOG 0,78 Euro.......:D

K*t, Mijn Kadett rijdt wel op benzine :argue:argue:argue

Groet, Rik :cry

[rquote=1885723&tid=143947&author=bastiaan1981][rquote=1885531&tid=143947&author=stillekracht]BREKEND NIEUWS : vanaf morgen meer dan € 1,70 voor een liter !!!!!! :o[/rquote]

ik zag het net in het nieuws is GRRRRR!! :fy1:fy1 niet normaal meer:argue[/rquote]

Ik hoorde het ook. Ben blij dat ik op LPG rijdt. Dat is NOG 0,78 Euro.......:D

K*t, Mijn Kadett rijdt wel op benzine :argue:argue:argue

Groet, Rik :cry

Ben ik effe blij dat ik elke dag met de 'bouwbus' rij;)

Ik was gister exact 80euro kwijt voor een volle tank in men vec.

Gelukkig maakt ie heel weinig km.van de andere kant heeft het me nooit veel uitgemaakt om te tanken,als ik een stukkie wil toeren ga ik gewoon:thumbup

Ben ik effe blij dat ik elke dag met de 'bouwbus' rij;)

Ik was gister exact 80euro kwijt voor een volle tank in men vec.

Gelukkig maakt ie heel weinig km.van de andere kant heeft het me nooit veel uitgemaakt om te tanken,als ik een stukkie wil toeren ga ik gewoon:thumbup

zostraks bij de texaco koste het 165.9 en bij de bp 160.9 dus heb ik daar maar ff getankt, eerder ging de literprijs ongeveer net zo snel als het bedrag maar nu gaat het bedrag wat sneller pff

ma ff eerlijk he, als nu elk forum lid wat hier actief is nu es zijn best doet om 2 dagen niet te tanken, zal het aanhalen? zullen niet veel autos zijn en dus weinig aan halen denk ik he?

heb al vaker gehoord, we klagen overal over maar doen niks, kijk eens naar de zorg verzekering bijvoorbeeld. laat half nederland eens gaan staken, en met de benzine net zo, dan kan het vast omlaag!

Terug
Naar boven