• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

zostraks bij de texaco koste het 165.9 en bij de bp 160.9 dus heb ik daar maar ff getankt, eerder ging de literprijs ongeveer net zo snel als het bedrag maar nu gaat het bedrag wat sneller pff

ma ff eerlijk he, als nu elk forum lid wat hier actief is nu es zijn best doet om 2 dagen niet te tanken, zal het aanhalen? zullen niet veel autos zijn en dus weinig aan halen denk ik he?

heb al vaker gehoord, we klagen overal over maar doen niks, kijk eens naar de zorg verzekering bijvoorbeeld. laat half nederland eens gaan staken, en met de benzine net zo, dan kan het vast omlaag!

gewoon heel nederland op vrijdag gaan tanken en dan tot dinsdag niet.

moet je is kijken hoe snel de prijs gaat dalen!

gewoon heel nederland op vrijdag gaan tanken en dan tot dinsdag niet.

moet je is kijken hoe snel de prijs gaat dalen!

ik tank maar 1x in de 3-4 weken dus dat zou neit uit maken ...

het gaat meer om de bedrijfs bussen en tankpassen van de zaak ... die rijden altijd maar door dus hoe dan ook komt het geld wel binnen ... als iedereen zijn auto thuis laat staan (wat nooit zal gebeuren) dan pas gaan ze het in Den haag merken

ik tank maar 1x in de 3-4 weken dus dat zou neit uit maken ...

het gaat meer om de bedrijfs bussen en tankpassen van de zaak ... die rijden altijd maar door dus hoe dan ook komt het geld wel binnen ... als iedereen zijn auto thuis laat staan (wat nooit zal gebeuren) dan pas gaan ze het in Den haag merken

[rquote=1885901&tid=143947&author=svdk20]gewoon heel nederland op vrijdag gaan tanken en dan tot dinsdag niet.

moet je is kijken hoe snel de prijs gaat dalen![/rquote]

Dat heeft net zoveel nut als dat iedereen bij de witte pomp gaat tanken.

Helemaal niets dus.

Voor de maatschappijen maakt het niet uit wanneer je tankt. Tanken doe je toch wel.

En waar denk je dat de brandstof van de witte pomp vandaan komt?

Juist, van de grote maatschappijen. Brandstof depot in Roermond ter bewijs. Daar komen de tankwagens van shell, esso, Q8, texaco, gulf, smeets-geelen, kohlen en noem maar op, gewoon hun trailers vullen.

Plaatje bij het praatje:

18022011403.jpg

Boeit dus niet, wanneer of waar je tankt.

Zelfs niet of je in het buitenland tankt of niet.

Want komt alles van dezelfde raffinaderij vandaan.

Enige wat werkt, is overgaan op alternatieve brandstof. Zodat je dus niet bij een of andere maatschappij hoeft te gaan tanken.

Maar wie wil er nu ethanol gaan "kweken" in zen schuur in de tuin??

Als je al een tuin hebt (woon zelf op 11 hoog, dus dat wordt hier al wat moeilijker)

[rquote=1885901&tid=143947&author=svdk20]gewoon heel nederland op vrijdag gaan tanken en dan tot dinsdag niet.

moet je is kijken hoe snel de prijs gaat dalen![/rquote]

Dat heeft net zoveel nut als dat iedereen bij de witte pomp gaat tanken.

Helemaal niets dus.

Voor de maatschappijen maakt het niet uit wanneer je tankt. Tanken doe je toch wel.

En waar denk je dat de brandstof van de witte pomp vandaan komt?

Juist, van de grote maatschappijen. Brandstof depot in Roermond ter bewijs. Daar komen de tankwagens van shell, esso, Q8, texaco, gulf, smeets-geelen, kohlen en noem maar op, gewoon hun trailers vullen.

Plaatje bij het praatje:

18022011403.jpg

Boeit dus niet, wanneer of waar je tankt.

Zelfs niet of je in het buitenland tankt of niet.

Want komt alles van dezelfde raffinaderij vandaan.

Enige wat werkt, is overgaan op alternatieve brandstof. Zodat je dus niet bij een of andere maatschappij hoeft te gaan tanken.

Maar wie wil er nu ethanol gaan "kweken" in zen schuur in de tuin??

Als je al een tuin hebt (woon zelf op 11 hoog, dus dat wordt hier al wat moeilijker)

Moeten we gewoon allemaal in zuginge Autos gaan rijden rij zelf nu ook in Seat marbella gelukkig maar tijdelijk mijn gsitje Staat bij de spuitert.

Moeten we gewoon allemaal in zuginge Autos gaan rijden rij zelf nu ook in Seat marbella gelukkig maar tijdelijk mijn gsitje Staat bij de spuitert.

[rquote=1886142&tid=143947&author=CorsaGSI.deb]Moeten we gewoon allemaal in zuginge Autos gaan rijden rij zelf nu ook in Seat marbella gelukkig maar tijdelijk mijn gsitje Staat bij de spuitert. [/rquote]

Ja een Toyota koekblik, euh aygo

Met rally stickers op de zijkant en een kenteken waar Het Nieuwe Rijden instaat :wors

18022011404.jpg

[rquote=1886142&tid=143947&author=CorsaGSI.deb]Moeten we gewoon allemaal in zuginge Autos gaan rijden rij zelf nu ook in Seat marbella gelukkig maar tijdelijk mijn gsitje Staat bij de spuitert. [/rquote]

Ja een Toyota koekblik, euh aygo

Met rally stickers op de zijkant en een kenteken waar Het Nieuwe Rijden instaat :wors

18022011404.jpg

mij is wel eens verteld, bij de zogenaamde witte benzine pompen krijg je je benzine wel goedkoper, maar het is eigenlijk een soort rest afvel van de shell en bp en zo, qwa verhouding is het wel goedkoper, maar je tank is ook eerder leeg, raar maar waar ik rij op euro95 van de bp langer dan die van de komas het scheelt wel een paar cent, maar ja in verhouding ben je dus duurder uit, dus maakt het eigenlijk geen reet uit waar je tankt!;)

mij is wel eens verteld, bij de zogenaamde witte benzine pompen krijg je je benzine wel goedkoper, maar het is eigenlijk een soort rest afvel van de shell en bp en zo, qwa verhouding is het wel goedkoper, maar je tank is ook eerder leeg, raar maar waar ik rij op euro95 van de bp langer dan die van de komas het scheelt wel een paar cent, maar ja in verhouding ben je dus duurder uit, dus maakt het eigenlijk geen reet uit waar je tankt!;)

het maakt idd niet uit waar je tankt

we moeten gewoon frankrijk taferelen toepassen

als we een week lang niet tanken begrijpt de overheid misschien hoe belangrijk de automobilist is voor de economie en dat ze er eens wat voorzichtiger mee om moeten gaan....

IK ZEG BOYCOTTEN DIE HAP

het maakt idd niet uit waar je tankt

we moeten gewoon frankrijk taferelen toepassen

als we een week lang niet tanken begrijpt de overheid misschien hoe belangrijk de automobilist is voor de economie en dat ze er eens wat voorzichtiger mee om moeten gaan....

IK ZEG BOYCOTTEN DIE HAP

dat is gewoon onzin

door dit soort roddels hebben de olie matschappijen weer een reden om de brandstofprijzen omhoog te gooien

want als de olieprijs daalt dan dalen de prijzen echt niet mee hoor!!!

is het misschien iemand opgevallen dat het verschil tussen de diesel en de benzine steeds kleiner wordt??

om maar niet te spreken over de LPG...

als ze nu het beloofde kwartje van Kok nou eens terug gaan geven

als nog ff doorgaat dan kan alleen de elite nog autorijden

dat is gewoon onzin

door dit soort roddels hebben de olie matschappijen weer een reden om de brandstofprijzen omhoog te gooien

want als de olieprijs daalt dan dalen de prijzen echt niet mee hoor!!!

is het misschien iemand opgevallen dat het verschil tussen de diesel en de benzine steeds kleiner wordt??

om maar niet te spreken over de LPG...

als ze nu het beloofde kwartje van Kok nou eens terug gaan geven

als nog ff doorgaat dan kan alleen de elite nog autorijden

olie prijzen schijnen al weer gezakt te zijn, maar de benzine gaat gewoon door omhoog,

maar ff een mening van mij he, we hebben met ons allen een grote bek dat die prijzen nergens op slaan, maar niemand doet er wat aan :P

valt er niet wat aan te doen denk je? een landelijke staak actie heb voor ons als bestuurder van gewone autos geen zin, de genen die al heeel veel invloed zullen hebben zijn de vrachtwagen chauffeurs die de bransdtof vervoeren, ik weet zeker dat die prive ook zelf moeten betalen en klagen over de kosten er van, laat die eens 1 dag de vrachtauto laten stan, dat betekend dus dat de pompen geen aanvoer van benzine hebben, nu zal dit voor 1 dag mee vallen maar kan den haag al wel na gaan denken, werkt dit niet, laat ze dan 2 of 3 dagen niets aanvoeren, dan raken de pompen oo wel op en ligt nederland plat, dan kan den haag zelf es na denken waar ze mee bezig zijn ;)

maar ja, blijft toch vaak bij ideeen

Terug
Naar boven