• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Benzine prijs

gisteren nog ff getankt wel V-power g v d €1,75 de liter

ging voor dik €80 in zat nog een beetje in

niet normaal meer joh zijn helemaal leipo

Peer

gisteren nog ff getankt wel V-power g v d €1,75 de liter

Peer

[rquote=1891839&tid=143947&author=wijnands82]vroeger pakte je de auto nog eens om te gaan touren dat laat je nu wel uit je hoofd met deze prijzen

[/rquote]

Ja precies....

vanmiddag nog getankt, weer dik 60 euro weg, 1.59 per liter,

maar als ik dat zo lees hier, valt dat nog best mee.. :o

Maarja, als studentje zijnde blijft het een smak geld.

Blijf er keer op keer tegenop zien om te tanken, maarja, zal wel moeten he.... kan er ook geen regenwater ingooien helaas :P

[rquote=1891839&tid=143947&author=wijnands82]vroeger pakte je de auto nog eens om te gaan touren dat laat je nu wel uit je hoofd met deze prijzen

[/rquote]

Ja precies....

vanmiddag nog getankt, weer dik 60 euro weg, 1.59 per liter,

maar als ik dat zo lees hier, valt dat nog best mee.. :o

Maarja, als studentje zijnde blijft het een smak geld.

Blijf er keer op keer tegenop zien om te tanken, maarja, zal wel moeten he.... kan er ook geen regenwater ingooien helaas :P

[rquote=1892101&tid=143947&author=carboncorsa]ben al blij dat ik 5min van me werk woon.

lekker op de Fiets.[/rquote]

ik woon zo'n 1,5 a 2km van men werk.. maar ga wel met de auto :') binnenkort alst mooier weer/warmer word ga ik met de spartamet weer

[rquote=1891835&tid=143947&author=Peer010]gisteren nog ff getankt wel V-power g v d €1,75 de liter

Peer[/rquote]

als je V-power tankt ben je zoiezo een dief van je eigen portomonee zit bijna niks extra's in (is gewoon 95 octaan) ik tank gewoon euro 95 en soms is een tank (echte) euro 98

[rquote=1892101&tid=143947&author=carboncorsa]ben al blij dat ik 5min van me werk woon.

ik woon zo'n 1,5 a 2km van men werk.. maar ga wel met de auto :') binnenkort alst mooier weer/warmer word ga ik met de spartamet weer

[rquote=1892147&tid=143947&author=GlennGSI][rquote=1892101&tid=143947&author=carboncorsa]ben al blij dat ik 5min van me werk woon.

ik woon zo'n 1,5 a 2km van men werk.. maar ga wel met de auto :') binnenkort alst mooier weer/warmer word ga ik met de spartamet weer[/rquote]

ik mocht willen dat ik met de fiets naar mijn werk kon

maar 100 km doe je niet in een uurtje

NIEUWS FLASH

benzine 2 cent gedaalt

diesel maar 1 cent

zo zie je maar ze zijn gewoon weer de dieselprijs aan het opvoeren

alsof we nog niet genoeg betalen

[rquote=1891835&tid=143947&author=Peer010]gisteren nog ff getankt wel V-power g v d €1,75 de liter

Peer[/rquote]

als je V-power tankt ben je zoiezo een dief van je eigen portomonee zit bijna niks extra's in (is gewoon 95 octaan) ik tank gewoon euro 95 en soms is een tank (echte) euro 98

Wel grappig dat je over de prijs gaat zeuren als je V-power tankt. :P Wat ik hiervoor postte, die test van de Kassa toont aan dat er geen noemenswaardig verschil in zit en wordt het een 'marketing-instrument' genoemd. Met andere woorden een middel om te peilen of je bereid bent extra te betalen....:sleeping

[rquote=1892375&tid=143947&author=yo!rick][rquote=1891835&tid=143947&author=Peer010]gisteren nog ff getankt wel V-power g v d €1,75 de liter

Peer[/rquote]

als je V-power tankt ben je zoiezo een dief van je eigen portomonee zit bijna niks extra's in (is gewoon 95 octaan) ik tank gewoon euro 95 en soms is een tank (echte) euro 98 [/rquote]

Woon gelukkig ook op kruipafstand van mijn werk...:thumbup

[rquote=1892147&tid=143947&author=GlennGSI][rquote=1892101&tid=143947&author=carboncorsa]ben al blij dat ik 5min van me werk woon.

ik woon zo'n 1,5 a 2km van men werk.. maar ga wel met de auto :') binnenkort alst mooier weer/warmer word ga ik met de spartamet weer[/rquote]

ik mocht willen dat ik met de fiets naar mijn werk kon

maar 100 km doe je niet in een uurtje

NIEUWS FLASH

benzine 2 cent gedaalt

diesel maar 1 cent

zo zie je maar ze zijn gewoon weer de dieselprijs aan het opvoeren

alsof we nog niet genoeg betalen

@Vinci

oeps heb ik ff gemist dat verhaal over v-power en kassa

dacht echt dat ik er meer km's mee maakte

dit is dus de laatste keer geweest thanx man voor de info

Groeten Peer:D

Wel grappig dat je over de prijs gaat zeuren als je V-power tankt. :P Wat ik hiervoor postte, die test van de Kassa toont aan dat er geen noemenswaardig verschil in zit en wordt het een 'marketing-instrument' genoemd. Met andere woorden een middel om te peilen of je bereid bent extra te betalen....:sleeping

[rquote=1892375&tid=143947&author=yo!rick][rquote=1891835&tid=143947&author=Peer010]gisteren nog ff getankt wel V-power g v d €1,75 de liter

Peer[/rquote]

als je V-power tankt ben je zoiezo een dief van je eigen portomonee zit bijna niks extra's in (is gewoon 95 octaan) ik tank gewoon euro 95 en soms is een tank (echte) euro 98 [/rquote]

Woon gelukkig ook op kruipafstand van mijn werk...:thumbup

Een hoop mensen weten het niet, ik vind het verbazingwekkend. Wist al ruim 20 jaar dat alle benzine hetzelfde is... tenzij het octaangetal anders is...

[rquote=1892740&tid=143947&author=Vinci]Een hoop mensen weten het niet, ik vind het verbazingwekkend. Wist al ruim 20 jaar dat alle benzine hetzelfde is... tenzij het octaangetal anders is...[/rquote]

ik ben niet zo in de brandstof thuis maar wat doet het octaangehalte dan?

Terug
Naar boven