origineel gepost door opelrulez1990
19 : Krukassensor geeft onjuist signaal
21 : Gaskleppotentiometer signaalspanning te hoog
57 : Stationair stelmotor geen of onjuiste werking
61 : Brandstof regenereerklep geen of onjuiste werking
71 : Luchttemperatuursensor signaalspanning te hoog
Toevalig stekkertjes losgehad?? wel veel fouten! kan zo zijn dat de stekkertjes los zijn geweest.
wat ook wel SOMS kan is dat de stekkers zelf smerig zijn en dat zij slecht contact hebben.
daar kan hij van gaan storen, gewoon even de stekkers enzo schoonmaken met BVB remreiniger ofzo, of contact spray.
gaat morgen ff de stekkers schoonmaken, heb zelf nog nix los gehad... liep al heel slecht toen ik m kocht, maar de basis was hard en daar ging t om..
@ chris b, nee vol gas of langzaam gas hij komt gewoon op toeren. als de nieuwe slang morgen binnen is dan haal ik dat platte ding er gewoon uit...
@ carlo, ik gaat die ff omwisselen zo, thanx king:
19 : Krukassensor geeft onjuist signaal
21 : Gaskleppotentiometer signaalspanning te hoog
57 : Stationair stelmotor geen of onjuiste werking
61 : Brandstof regenereerklep geen of onjuiste werking
71 : Luchttemperatuursensor signaalspanning te hoog
Toevalig stekkertjes losgehad?? wel veel fouten! kan zo zijn dat de stekkertjes los zijn geweest.
wat ook wel SOMS kan is dat de stekkers zelf smerig zijn en dat zij slecht contact hebben.
daar kan hij van gaan storen, gewoon even de stekkers enzo schoonmaken met BVB remreiniger ofzo, of contact spray.
gaat morgen ff de stekkers schoonmaken, heb zelf nog nix los gehad... liep al heel slecht toen ik m kocht, maar de basis was hard en daar ging t om..
@ chris b, nee vol gas of langzaam gas hij komt gewoon op toeren. als de nieuwe slang morgen binnen is dan haal ik dat platte ding er gewoon uit...
@ carlo, ik gaat die ff omwisselen zo, thanx king: