• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bettus accu's projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

origineel gepost door wizardnl

origineel gepost door bettus accu

corsa, staat wel in de garage, maar is even aan de kanten geschoven ivm andere projecten dat voor gaat.

is ook veel te modern z'n corsa is natuurlijk geen uitdaging :P

haha, nee een corsa B is ook leuk en een keer geen laswerk:P

tankdop idd achter tankklepje. zon zwart ding aan de zijkant is ook niet mooi.:thumbup

blijf het mooi werk vinden wat jullie daar hebbe

vaak als ik een rondje rij dan ga ik express jullie kant op en dan ga ik alleen of samen met me meidje effe door de etalage gluren:wub

dat het gewoon je werk kan zijn is volgens mij echt een jongens droom:angel

en weer een update.

de motor waar me broertje de kop van gereviseerd heeft komt in een rekord D. deze rekord D worden de wielranden van nieuw plaatwerk voorzien en hij word helemaal opnieuw gespoten. en er komen dikke borbet A 9,5J velgen op die gemoffelt worden.:wub

DSCF7859.jpg

DSCF7858.jpg

DSCF7836.jpg

DSCF7835.jpg

DSCF7860.jpg

ook van de diplomat weer updates, hij is nu zo goed als klaar. nog even een voorveer vervangen want deze is gebroken.

DSCF7838.jpg

DSCF7837.jpg

en van de commodore C ook weer een update. moest een nieuwe motor in komen omdat hij op 5 poten liep. me pa vertrouwde het niet en dacht dat er wat anders aan de hand was. dus de kop eraf gehaalt en ja hoor, een verbrande klep.

DSCF7857.jpg

DSCF7855.jpg

DSCF7854.jpg

DSCF7853.jpg

origineel gepost door Redmen

blijf het mooi werk vinden wat jullie daar hebbe

vaak als ik een rondje rij dan ga ik express jullie kant op en dan ga ik alleen of samen met me meidje effe door de etalage gluren:wub

dat het gewoon je werk kan zijn is volgens mij echt een jongens droom:angel

hehe ik was uit eten geweest met mijn vriendin toen we daar langs reden, heb der ff een rondje rotonde laten rijden :jerry

DSCF7853.jpg

Lijkt ook wel een beetje erg arm gelopen te hebben aangezien het helemaal wit is. Of hebben alle lpg auto's dat?

origineel gepost door champo

DSCF7853.jpg

Lijkt ook wel een beetje erg arm gelopen te hebben aangezien het helemaal wit is. Of hebben alle lpg auto's dat?

ik denk eerlijk gezegt dat dat door de weerkaatsing van de flits van de camera komt,... zo is er weinig wits te zien namelijkking:

of een dagje later ;)

ziet er weer leuk uit allemaal

moet ik toch eens gaan sparen dat jullie mijn ascona ook eens kunnen spuiten :wors

zodan jullie hebben echt gouwe klauwen volgens mij.echt uber geill al die projecten.jammer dat jullie een beetje uit de buurt zitten anders kwam ik wel ff kwijlen en babbelen.grtz

@kadettje-89

Een half uurtje rijden om eens al dat moois daar te zien staan is het dubbel en dwars waard!!

Ben er al eens geweest voor mijn motorswap.....en ga in december weer eens ff koekeloeren daarzo.

Dan worden er weer een aantal dingen aangepakt aan mijn Monza.

origineel gepost door charlois187

@kadettje-89

Een half uurtje rijden om eens al dat moois daar te zien staan is het dubbel en dwars waard!!

Ben er al eens geweest voor mijn motorswap.....en ga in december weer eens ff koekeloeren daarzo.

Dan worden er weer een aantal dingen aangepakt aan mijn Monza.

100% mee eens :thumbup:wub

zo weer ff een update. en dit keer een hele leuke:P een Daihatsu Senator project...:thumbup

vorig week een daihatsu cuore is hier afgeleverd voor nop. me broertje en ik meteen de bijl derin. alles eruit gesloopt. nu alleen het motortje nog.

wat zijn de plannen?

- alles eruit

- motor eruit

- tunnel word helemaal weggeslepen

- 3.0 12v motor van een senator erin:P

- word een achterwiel aandrijver

- motor komt precies in het midden van de auto voor een aptimale gewichtsverdeling.

- als de auto klaar is, word ie op 30 april gebruikr voor de crazy cross @ renswoude:P

hierbij wat foto's:

DSCF7863.jpg

DSCF7862.jpg

DSCF7864.jpg

neuh dat niet ,maar wel de aandrijving aan de achterkant, en ik kan je wel vertellen, dat het veel werk is.

dit hoeft natuurlijk niet zo netjes:P

Terug
Naar boven