• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

Hoe is het eigenlijk met de Sierra met die bmw motor???

Of die nurburgastra? Al een poos niets van gezien hier:cry

Die zijn er nog steeds ! Sierra gaat begin van het nieuwe jaar een rolkooi in dus dan volgen er weer foto's. Nurburgring Astra heb ik een nieuwe motor voor aan het bouwen met dry spumpje van Spiess :vertag

1091531077la.jpg

origineel gepost door rallyastra

@glenn

Ja die heb ik wel, heb 30, 45, 60 en 90 graden bochten. Denk als je een 30 graden pakt dan een 60 graden en weer een 30 graden dat je er omheen bent. Diameter van 51mm buitenwerks.

Gewoon buigen met een doornbuiger !

Je hoort denk ik nog wel van me :)

Die zijn er nog steeds ! Sierra gaat begin van het nieuwe jaar een rolkooi in dus dan volgen er weer foto's. Nurburgring Astra heb ik een nieuwe motor voor aan het bouwen met dry spumpje van Spiess :vertag

1091531077la.jpg

das een mooi blokkie:jerry soort tb's met airbox of iets dergelijks???:hmmz heb da nog niet eerder gezien.

groeten nick

Das een mooi blokje!!

Dat zwarte tussen de inlaat en kop is dat een keramisch afdichting? Voor het opwarmen van inlaat tegen te gaan?

Dit was hemt ooit

ad61dbb88c6c3d7e1844dc2f2c713-orig.jpg

In 2002 in de auto met pensioen gegaan en heeft tot die tijd in de schuur gestaan. De planning was om het chassis weer helemaal klaar te maken, maar bij nadere inspectie kwamen we er achter dat het chassis vol met scheuren zat. Vandaag dus maar ens de plasma snijder in de hand gepakt en de auto om de chroommolybdeen kooi weg gesneden.

cimg0824.jpg

cimg0826b.jpg

cimg0828.jpg

cimg0829s.jpg

cimg0830.jpg

Dit was hemt ooit

ad61dbb88c6c3d7e1844dc2f2c713-orig.jpg

Gave foto. Nostalgie ! Ja die Finnen die doen dat veel, Rally rijden daar is in die mooie bossen. :wub Die gasten kunnen dat ook goed omdat ze er vaak op eoa manier mee opgroeien en van kinds af aan rond crossen op eigen terreinen die erg groot zijn. Misschien ga ik van de zomer van Finland. Super mooi en fijn land.

Valmet als sponsor, automotive ? (waar bepaalde Calibra modellen ooit werden gebouwd op dezelfde lijn als de Porsche Boxter en Saab cabrio modellen) of de scheepswerf ? (die bestaat nl niet meer).

Die Bosch sponsoring is er trouwens later op geshopped zo lijkt wel. Vooral bij de voorruit zie je dat goed. :D

Maar dat gebeurd(e) wel vaker volgensmij.

Heb je deze wagen nu dan Niels ? Tenminste wat er van over is.. De kooi die erinzat.

die blauwe is van mij ja

12122009506.jpg

28072009141.jpg

sorry niels voor t offtopic...

oh trouwens t tis geen offtopic want hij staat in jou garage:P

Kooi gaat op 3 plaatsen uit elkaaar, dan zet ik hem weer in de andere. Dakplaat gaat er wel af want ik heb nu een dakraam en dat willen we niet :P

dat word een leuk klusje om die kooi erin te lassen:P,

die astra gsi die er staat is echt een mooi ding:jerry, die van gsipiloot.

groeten nick

origineel gepost door gsipiloot

die blauwe is van mij ja

12122009506.jpg

28072009141.jpg

sorry niels voor t offtopic...

oh trouwens t tis geen offtopic want hij staat in jou garage:P

wow dikke astra

zeer netjuhs en strak

Terug
Naar boven