rallyastra
Post vaak
Kost idd erg veel tijd, en met 55 euro per uur ook niet het goedkoopste voor de klant. Alleen de klant weet wel wat hij er voor terug krijgt. Als je ergens de beste in wil worden moet je tevreden zijn met je eigen werk, soms vind de klant het allang goed maar als ik er zelf niet tevreden over ben doe ik het zo overnieuw. Maar ja, bij Chip Foose koop je ook geen auto voor 20.000 euro :jerry
Vandaag teflon remleiding bij besteld en nippels, verder nog wat kleine meuk bij besteld voor de laatste afwerking.
Eerst maar eens een passende riem op gezocht, stelmechanisme werkt ook prefect.
Daarna verder gegaan met het remsysteem, alles zit er nu in, maar moet alleen nog met elkaar verbonden worden met leidingen
Nieuw kabelboompje gemaakt,
Daarna verder gegaan met het 76mm uitlaat systeem, de wastegate zat eerst op een andere plek. Maar die heb ik verplaatst omdat het zo beter paste. Ook gelijk een wide band lambda geplaatst en een uitlaatgastemperatuur meter.
Downpipe
Vandaag teflon remleiding bij besteld en nippels, verder nog wat kleine meuk bij besteld voor de laatste afwerking.
Eerst maar eens een passende riem op gezocht, stelmechanisme werkt ook prefect.
Daarna verder gegaan met het remsysteem, alles zit er nu in, maar moet alleen nog met elkaar verbonden worden met leidingen
Nieuw kabelboompje gemaakt,
Daarna verder gegaan met het 76mm uitlaat systeem, de wastegate zat eerst op een andere plek. Maar die heb ik verplaatst omdat het zo beter paste. Ook gelijk een wide band lambda geplaatst en een uitlaatgastemperatuur meter.
Downpipe