• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio

Mooi hoor!

Ik hoop dat je er net zo veel plezier aan gaat beleven als ik nu doe! :)

Windscherm is idd wel heel erg fijn, zit normaal in de kofferbak als je hem niet gebruikt,

Mooi hoor!

Ik hoop dat je er net zo veel plezier aan gaat beleven als ik nu doe! :)

Windscherm is idd wel heel erg fijn, zit normaal in de kofferbak als je hem niet gebruikt,

[rquote=1892681&tid=144556&author=OscaR-16v]het is een hele knappe wagen, maar is het een schade auto?

waar is de COUPE bumper?:hmmz[/rquote]

Die ontbreekt inderdaad aan deze auto.

[rquote=1892681&tid=144556&author=OscaR-16v]het is een hele knappe wagen, maar is het een schade auto?

waar is de COUPE bumper?:hmmz[/rquote]

Die ontbreekt inderdaad aan deze auto.

[rquote=1892738&tid=144556&author=Klanderman]lijkt ook wel een iets andere kleur, die voorbumper...[/rquote]

achterbumper lijkt ook een afwijkende kleur tehebben op de 1ste foto

geen witte tellerplaten meen dat dat standaard bij de coupe en cabrio is

je hebt trouwens aan de knoppen te zien wel stoelverwarming

wil je niet zo raar praten AsconaC20NE natuurlijk gebruik je die constant elke dag met het dak eraf:P:P:P

[rquote=1892738&tid=144556&author=Klanderman]lijkt ook wel een iets andere kleur, die voorbumper...[/rquote]

achterbumper lijkt ook een afwijkende kleur tehebben op de 1ste foto

geen witte tellerplaten meen dat dat standaard bij de coupe en cabrio is

je hebt trouwens aan de knoppen te zien wel stoelverwarming

wil je niet zo raar praten AsconaC20NE natuurlijk gebruik je die constant elke dag met het dak eraf:P:P:P

k weet niet of het een schade auto is, hij heeft wel een nieuw kenteken, maar dat zou kunnen dat hij is geimporteerd, maar ik ga m eerst helemaal grondig nakijken op alles. of hij ooit schade gehad heeft oid..

ja ik had bij de knopjes ook indd al gezien dat hij stoelverwarming heeft:P

maar t is opzich een goeie hoop, t is ook een rdw erkend bedrijf..

maar k hoop dat hij helemaal compleet en goed is want dan ga ik m kopen. anders zou het wel een domper zijn:O moet vanuit regio rotterdam naar gelderland ervoor dusja :D

k weet niet of het een schade auto is, hij heeft wel een nieuw kenteken, maar dat zou kunnen dat hij is geimporteerd, maar ik ga m eerst helemaal grondig nakijken op alles. of hij ooit schade gehad heeft oid..

ja ik had bij de knopjes ook indd al gezien dat hij stoelverwarming heeft:P

maar t is opzich een goeie hoop, t is ook een rdw erkend bedrijf..

maar k hoop dat hij helemaal compleet en goed is want dan ga ik m kopen. anders zou het wel een domper zijn:O moet vanuit regio rotterdam naar gelderland ervoor dusja :D

volgens mij klopt er allemaal geen bal van.

als je de advertentie ook bekijkt, ze zijn een rdw erkent autobedrijf. zo is hun naam ook gemeld op marktplaats.

2 mobiele telefoonnummers erbij, je moet eerst bellen omdat "ze er niet altijd zijn"

ik zou toch persoonlijk verwachten als je een autobedrijf hebt en runt dat je gewoon aanwezig bent op de zaak.

en als je gaat kijken naar meer advertenties van de verkoper, ontbreekt ieder spoor van nog een auto.

daarbij als je gaat zoeken via google, is er niet echt achter te komen over eventuele documentatie van dit bedrijf?:hmmz

ik zou als ik jou was nog maar is goed achter je oor krabben om zo`n lange rit er voor over te hebben.

en het gebied waar ze zitten, emst.. is ook niet zo`n beste plek daar qua autoverkoop.. vele handelaren, vooral verkeerde handelaren helaas.

woon zelf 10km hier vanaf, dus weet wel hoef of wat

en wat meerdere hier ook al melden, schade auto!

voorkant ontbreekt idd de cabrio/coupe bumper.

voorbumper en achterbumper zijn allebei in een donkerdere kleur gespoten.

en check die remschijven is op de foto via marktplaats.

schrik me kapot joh! die zien er absoluut niet best uit :o

voor geintresseerde, hier de link naar de advertentie.

Terug
Naar boven