• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio

volgens mij klopt er allemaal geen bal van.

als je de advertentie ook bekijkt, ze zijn een rdw erkent autobedrijf. zo is hun naam ook gemeld op marktplaats.

2 mobiele telefoonnummers erbij, je moet eerst bellen omdat "ze er niet altijd zijn"

ik zou toch persoonlijk verwachten als je een autobedrijf hebt en runt dat je gewoon aanwezig bent op de zaak.

en als je gaat kijken naar meer advertenties van de verkoper, ontbreekt ieder spoor van nog een auto.

daarbij als je gaat zoeken via google, is er niet echt achter te komen over eventuele documentatie van dit bedrijf?:hmmz

ik zou als ik jou was nog maar is goed achter je oor krabben om zo`n lange rit er voor over te hebben.

en het gebied waar ze zitten, emst.. is ook niet zo`n beste plek daar qua autoverkoop.. vele handelaren, vooral verkeerde handelaren helaas.

woon zelf 10km hier vanaf, dus weet wel hoef of wat

en wat meerdere hier ook al melden, schade auto!

voorkant ontbreekt idd de cabrio/coupe bumper.

voorbumper en achterbumper zijn allebei in een donkerdere kleur gespoten.

en check die remschijven is op de foto via marktplaats.

schrik me kapot joh! die zien er absoluut niet best uit :o

voor geintresseerde, hier de link naar de advertentie.

Krijg niet echt de indruk dat dit een frisse auto is. Die kilometerstand is toch wel erg laag en geen NAP vinkje er bij. Bumpers kloppen niet, kleurencombinaties in het interieur kloppen niet. Geen al te beste indruk als je het mij vraagt. Heb hem uiteraard niet in het echt gezien, maar hij zou voor mij afvallen. Voor dat geld vind je wel iets beters denk ik.

Krijg niet echt de indruk dat dit een frisse auto is. Die kilometerstand is toch wel erg laag en geen NAP vinkje er bij. Bumpers kloppen niet, kleurencombinaties in het interieur kloppen niet. Geen al te beste indruk als je het mij vraagt. Heb hem uiteraard niet in het echt gezien, maar hij zou voor mij afvallen. Voor dat geld vind je wel iets beters denk ik.

op die zelfde foto kun je tevens zien dat de skirt niet in lijn loopt met de carroserie, hij "springt"een 1/2 cm de wielkast in, tevens zit bij de stootstrip rare vlekken/plekken.

ook is er iets met de uitlaat die steekt te veruit.

ik vermoed dat deze een harmonica ongevalletje heb meegemaakt.

op die zelfde foto kun je tevens zien dat de skirt niet in lijn loopt met de carroserie, hij "springt"een 1/2 cm de wielkast in, tevens zit bij de stootstrip rare vlekken/plekken.

ook is er iets met de uitlaat die steekt te veruit.

ik vermoed dat deze een harmonica ongevalletje heb meegemaakt.

Let op met dit soort bedrijven. Ze spreken in de advertentie over "onze auto's". Op dit moment hebben ze maar 1 auto op marktplaats staan (vind ik verdacht) en op google is helemaal niks over het bedrijf te vinden!

We hebben bij ons een klant rondrijden die zo ook de mist is ingegaan. Deze heeft een Zafira B gekocht van een handelaar, hij was zo mooi zei hij... We hebben aan deze auto al zoveel moeten vervangen.... dat hij goedkoper uit was geweest door een goeie te kopen..

En vaak zijn mensen "blind" geworden door de eerste indruk, dit maakt dat je dingen die niet goed zijn minder opvallen ,omdat je helemaal enthousiast bent..

Let op met dit soort bedrijven. Ze spreken in de advertentie over "onze auto's". Op dit moment hebben ze maar 1 auto op marktplaats staan (vind ik verdacht) en op google is helemaal niks over het bedrijf te vinden!

We hebben bij ons een klant rondrijden die zo ook de mist is ingegaan. Deze heeft een Zafira B gekocht van een handelaar, hij was zo mooi zei hij... We hebben aan deze auto al zoveel moeten vervangen.... dat hij goedkoper uit was geweest door een goeie te kopen..

En vaak zijn mensen "blind" geworden door de eerste indruk, dit maakt dat je dingen die niet goed zijn minder opvallen ,omdat je helemaal enthousiast bent..

[rquote=1893766&tid=144556&author=Calibrainpower]Krijg niet echt de indruk dat dit een frisse auto is. Die kilometerstand is toch wel erg laag en geen NAP vinkje er bij. Bumpers kloppen niet, kleurencombinaties in het interieur kloppen niet. Geen al te beste indruk als je het mij vraagt. Heb hem uiteraard niet in het echt gezien, maar hij zou voor mij afvallen. Voor dat geld vind je wel iets beters denk ik.[/rquote]

mijn idee die auto komt uit duitsland en die kopen geen uber kale cabrio

kleur tellerplaten kloppen niet,tevens onbreken de mat zilverenranden om de tellerplaten ,dat is standaard op de coupe en cabrio

tellerbehuizing kleur klopt ook niet deze hoort donkergrijs te zijn bij een cabrio en niet zwart.

midden console klopt niet deze is op een stukje aftermarket na gitzwart

het afleg vakje waar de bediening in zit van het dak is slechts leverbaar in 2 kleuren brons of gunmetal grey afhankelijk van de carroseriekleur en leerpakket.

een leerpakket is altijd een bertone en heeft gunmetal grey of brons

al die dingen kunnen achteraf gespoten zijn, maar als je dat in "standaard sedan uitvoering"zwart doet geeft dat wel ongewoon.

[rquote=1893766&tid=144556&author=Calibrainpower]Krijg niet echt de indruk dat dit een frisse auto is. Die kilometerstand is toch wel erg laag en geen NAP vinkje er bij. Bumpers kloppen niet, kleurencombinaties in het interieur kloppen niet. Geen al te beste indruk als je het mij vraagt. Heb hem uiteraard niet in het echt gezien, maar hij zou voor mij afvallen. Voor dat geld vind je wel iets beters denk ik.[/rquote]

mijn idee die auto komt uit duitsland en die kopen geen uber kale cabrio

kleur tellerplaten kloppen niet,tevens onbreken de mat zilverenranden om de tellerplaten ,dat is standaard op de coupe en cabrio

tellerbehuizing kleur klopt ook niet deze hoort donkergrijs te zijn bij een cabrio en niet zwart.

midden console klopt niet deze is op een stukje aftermarket na gitzwart

het afleg vakje waar de bediening in zit van het dak is slechts leverbaar in 2 kleuren brons of gunmetal grey afhankelijk van de carroseriekleur en leerpakket.

een leerpakket is altijd een bertone en heeft gunmetal grey of brons

al die dingen kunnen achteraf gespoten zijn, maar als je dat in "standaard sedan uitvoering"zwart doet geeft dat wel ongewoon.

ik heb zo is zitten lezen rekenen knippen plakken checken, en noem maar op. en ik meot zeggen 14 van de 10 dingen hebben jullie helemaal gelijk in:D ik ben uiteraard nog we lverder aan het kijken en rond die prijsklasse zijn er verdacht veel mooie astra cabrio`s tekoop :D maar ik ga er pas over 1 a 2 weken voor kijken dus kan nog ff verder zoekken :D thanx voor tot nu toe alle tips enzovoort.thumbup

ik heb zo is zitten lezen rekenen knippen plakken checken, en noem maar op. en ik meot zeggen 14 van de 10 dingen hebben jullie helemaal gelijk in:D ik ben uiteraard nog we lverder aan het kijken en rond die prijsklasse zijn er verdacht veel mooie astra cabrio`s tekoop :D maar ik ga er pas over 1 a 2 weken voor kijken dus kan nog ff verder zoekken :D thanx voor tot nu toe alle tips enzovoort.thumbup

Heb even gegoogled voor je... woon hier zelf slecht 5km vanaf. Bedrijf zit midden in een woonwijk, heb er nog nooit van gehoord, maar de naam lijkt veel op een autohandelaar die in Vaassen op het industrieterrein zit/zat.

Wat betreft het kleurverschil... ik heb zelf de kleur Mirage (zilver met blauwige gloed) op mijn G, gespoten kunst-stof geeft altijd een vertekend beeld met gespoten metaal... denk dat deze cabrio ook zo'n mica-lak heeft.

Dus dat zou het kleurverschil kunnen verklaren... de voorbumper hoort idd gewoon niet op dit model

Maar kan wel raden wat er met deze auto is gebeurd... men heeft gewoon een 3-deurs hatchback in dezelfde kleur erbij genomen en alle mooie delen overgezet.

Zou 'm dus ook gewoon laten staan als ik jou was.

Heb even gegoogled voor je... woon hier zelf slecht 5km vanaf. Bedrijf zit midden in een woonwijk, heb er nog nooit van gehoord, maar de naam lijkt veel op een autohandelaar die in Vaassen op het industrieterrein zit/zat.

Wat betreft het kleurverschil... ik heb zelf de kleur Mirage (zilver met blauwige gloed) op mijn G, gespoten kunst-stof geeft altijd een vertekend beeld met gespoten metaal... denk dat deze cabrio ook zo'n mica-lak heeft.

Dus dat zou het kleurverschil kunnen verklaren... de voorbumper hoort idd gewoon niet op dit model

Maar kan wel raden wat er met deze auto is gebeurd... men heeft gewoon een 3-deurs hatchback in dezelfde kleur erbij genomen en alle mooie delen overgezet.

Zou 'm dus ook gewoon laten staan als ik jou was.

jups grootgelijk:p dacht ik ook al aan. heb nu ook een mooie gezien in pijnacker, zelfde prijs alleen 105xxxkm maar dan wel met nap. is ook een hele mooie bak, morgen is ff bellen naar dat bedrijf:p

jups grootgelijk:p dacht ik ook al aan. heb nu ook een mooie gezien in pijnacker, zelfde prijs alleen 105xxxkm maar dan wel met nap. is ook een hele mooie bak, morgen is ff bellen naar dat bedrijf:p

ja indd die heb ik ook gezien ja :D maar ik wil wel minimaal een 1800 16V nu, moet wel wat pit in zitten. en wil bij de 1800 ook nog wat aanpassingen uitvoeren aan het blok.. maar heb er een zien staan in pijnacker. is voor mij dichtbij en ziet er ook zo uit. als op de foto in dit topic alleen dan met standaard opel velgen 16"

is ook een 1.8 16V

105.xxx km NAP

super nette staat en komt uit 2002, dus nog een jaar jonger ook :P

Terug
Naar boven