Hallo wie heerft er een idee/oplossing tegen het bonken.
zafira uit 2003 bonkt erg voorin.
draagarm linksvoor en de stabilisatorstangen zijn 3 maanden geleden vervangen.
dealer geweest op de brug nagelopen geven aan geen idee te hebben kan het stuurhuis lager zijn zegt men.
maak maar een afspraak voor een groot onderzoek kan wel een middag duren.
ben zelf onder de auto gekropen opgekrikt wielen gevoeld op speling neits voelen.
stuur geprobeerd met de motor aan en uit stilstaand geen gebonk te horen.
stabilisator stangen los gehad, geen spelling er op,draagarm gevoeld geen speling.
als hij opgekrikt staat geen bonken,hangt nu in zijn veren en aan de stabilisator stangen.
kan ik de stabilisator stangen loshalen om proef terijden of is dit te gevaarlijk?
kunnen de schokbrekers het zijn?is dit verder not te testen als je hem inveert met de hand geen bonken!
hij blijft bonken ook met hogere snelheid en als je het stuur heen en weer haalt.
ik heb geen idee meer wie kan mij helpen.
gr.bas
zafira uit 2003 bonkt erg voorin.
draagarm linksvoor en de stabilisatorstangen zijn 3 maanden geleden vervangen.
dealer geweest op de brug nagelopen geven aan geen idee te hebben kan het stuurhuis lager zijn zegt men.
maak maar een afspraak voor een groot onderzoek kan wel een middag duren.
ben zelf onder de auto gekropen opgekrikt wielen gevoeld op speling neits voelen.
stuur geprobeerd met de motor aan en uit stilstaand geen gebonk te horen.
stabilisator stangen los gehad, geen spelling er op,draagarm gevoeld geen speling.
als hij opgekrikt staat geen bonken,hangt nu in zijn veren en aan de stabilisator stangen.
kan ik de stabilisator stangen loshalen om proef terijden of is dit te gevaarlijk?
kunnen de schokbrekers het zijn?is dit verder not te testen als je hem inveert met de hand geen bonken!
hij blijft bonken ook met hogere snelheid en als je het stuur heen en weer haalt.
ik heb geen idee meer wie kan mij helpen.
gr.bas