• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Botter heeft er een broertje bij

• Topic starter Topic starter MV
  • Startdatum Startdatum
ongelooflijk..

ongelooflijk.....

wat een stelltje heikneuters op dit forum toch ook zeg.

Omdat een auto een beetje op die van een ander lijkt moeten we hem maar met z'n allen af gaan lope zeiken, want over de auto van iemand anders zeiken zijn we toch zoiezo al goed in op het forum.

Wel erg opvallend degene met de grootste bekken zelf een koeketrommel op wielen rijd of een eigen schadebedrijf heeft.

Even verstandig nadenken dat er ook mensen zijn met een beetje geld en er toch iets leuks van proberen te maken er ook nog zijn laat veel te wensen over.

origineel gepost door mrmonkey

origineel gepost door berg

ja he wat een naäperd.... en dan nog geeneens netjes ook :(

Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje ;)

van veraf wel ja :thumbup

maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word :o

ziekelijke opmerkingen ook, maar goed mrmonkey, dat idee heb ik ook van jouw hoofd hoor, vandaar misschien je naam.

zo wou ik ff kwijt.

in ieder geval nog wel bedankt voor de positieve reacties!

gegroet,

een maat van de eigenaar van de groene 2.0 16v turbo.

En maar denken dat ik een kort lontje heb whahaah leuk hoor, man maak je niet druk:thumbup

en mr monkey is weer een maat van mij dus:afro, zo klein is het wereldje en iedreen heeft zn eigen smaak.

het gaat om het idee:D

de groeten

origineel gepost door berry berkhout

origineel gepost door mark

nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,

Als ik de kassen bol slijp ik niets in. ik verbouw wel het binnen scherm wat dan hoger komt.. ik zal wel eens wat foto's posten...

Enne die difuser van Botter BBT made. Jammer van de kopie..

klein beetje reclame voor mezelf mag wel toch? Zeker als je een lippie mag maken voor dat oranje monster..:thumbup

ik wacht nog steeds met smart op de :kewlpics

origineel gepost door Mauz

ongelooflijk..

ongelooflijk.....

Omdat een auto een beetje op die van een ander lijkt moeten we hem maar met z'n allen af gaan lope zeiken, want over de auto van iemand anders zeiken zijn we toch zoiezo al goed in op het forum.

Wel erg opvallend degene met de grootste bekken zelf een koeketrommel op wielen rijd of een eigen schadebedrijf heeft.

Even verstandig nadenken dat er ook mensen zijn met een beetje geld en er toch iets leuks van proberen te maken er ook nog zijn laat veel te wensen over.

ziekelijke opmerkingen ook, maar goed mrmonkey, dat idee heb ik ook van jouw hoofd hoor, vandaar misschien je naam.

zo wou ik ff kwijt.

gegroet,

vond het op de foto zeker geen rare kadett:thumbup

er zijn genoeg die er minder uitzien.

op elke auto is wel iets aantemerken.

wie wil nu geen kadett die op die van botter lijkt:wub

dat is toch het voorbeeld voor de kadett rijder.

ik heb iniedergeval veel meer respect voor een auto die mischien niet 100% strak is waar de eigenaar zelf alles aan gedaan heeft.

als een auto die super strak is waaraan de eigenaar alles laat doen. en dan gaat pronken met andermans werk.

origineel gepost door Mauz

ongelooflijk..

ongelooflijk.....

origineel gepost door berg

ja he wat een naäperd.... en dan nog geeneens netjes ook :(

Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje ;)

van veraf wel ja :thumbup

maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word :o

zo wou ik ff kwijt.

gegroet,

:fy1:fy1:fy1

smaken verschillen he...

en afwerking doet een hoop...

dan kan je nog wel zon dikke bak rijden met van alles er op maar als je dichtbij komt en de popnagels en plamuur zie je zitten, doe je toch iets ff niet goed denk ik zo

zo wou ik ff kwijt...

Ja dat niet iedereen het geld er voor heb oke.

Maar ik heb altijd wel zo iets als je er geen geld voor hebt begin er dan niet aan want dan wordt het toch niets.

Wacht dan nog even en spaar er voor dan kan je het goed laten doen.

origineel gepost door Andre Botter

Ja dat niet iedereen het geld er voor heb oke.

Maar ik heb altijd wel zo iets als je er geen geld voor hebt begin er dan niet aan want dan wordt het toch niets.

Wacht dan nog even en spaar er voor dan kan je het goed laten doen.

ik vindt dat niet alleen het eind resultaat telt het gaat ook om de hobby zelf, het sleutellen en bezig zijn met je auto dat is het leukste van de hobby en daar hoef je niet altijd geld voor te hebben,dus er helemaal niet mee bezig zijn omdat je geen geld hebt om hem 100% te krijgen vindt ik ook onzin dan kun je je zelf net zo goed voor de trein gooien :hmmz

is het deze kadett ?

die zit er toch goed uit op de foto :thumbup

meetingoss161.jpg

en een vectra a lip voor en hutmannlip achter is toch gewoon mooi die had ik eerst ook klaar liggen todat ik mijn zender bodykitt kocht anders was ik miss. ook wel een botter naaper :thumbdown

het hoeft toch niet perse een naaper te zijn als hij dezelfde smaak heeft?

en wat betreft de wielkast achter die lijken nog niet op elkaar

origineel gepost door rabbitopc

is het deze kadett ?

die zit er toch goed uit op de foto :thumbup

meetingoss161.jpg

en een vectra a lip voor en hutmannlip achter is toch gewoon mooi die had ik eerst ook klaar liggen todat ik mijn zender bodykitt kocht anders was ik miss. ook wel een botter naaper :thumbdown

het hoeft toch niet perse een naaper te zijn als hij dezelfde smaak heeft?

en wat betreft de wielkast achter die lijken nog niet op elkaar

Als ik de bumpers bij de kadett van jurgen verbocht erbij had gekocht had ik er ook een vectra a lip eraan hangen en een huthmannlip achter... naapen vind ik ook een beetje ver gezocht, Echter vind ik ook niet dat die groene er netjes uitziet maargoed ik erger me meer aan ongespoten polyester bumpers dan aan een auto die in de lak zit al is het slecht in de lak..

Ik heb de kadett gezien in sevenum dit jaar.. Hij is idd niet 100 % maar dat neemt niet weg dat het een mooie kadett is..

Hij is in ieder geval van een liefhebber.. Er zijn er genoeg die er minder fraai uitzien waaronder mijn eigen witte kadett gsi..

Conclusie: Lekker doorgaan.. Wordt wel wat hoor !! :)

Grt, Erik

ik vind het wel jammer als een auto niet netjes is, dat is gewoon zonde van het geld dat je er in steekt

ik zou ook zeggen doe het dan iets minder, maar wat je doet doe dat dan netjes. dan heb je je geld veel beter besteed

Een auto die dagelijks gebruikt wordt kun je niet altijd 100% netjes houden.

Ik gebruikte mijn Kadett vroeger alle dagen, hij stond zowel zomer als winter altijd buiten.

img1140a.jpg

Ik heb het nooit zonde gevonden van het geld dat er in stak, het is tenslotte een hobby, en iedereen doet er mee wat hij zelf wil.

En mijne stond soms ook wel eens "under construction" op een treffen omdat ik er aan bezig was.

img1268b.jpg

Ik heb respect voor degenen die (zelf) een perfect afgewerkte wagen bouwen enkel voor op treffens, maar ik heb evenveel respect voor iemand die een minder afgewerkte wagen heeft die hij dagelijks gebruikt.

;)

Dit is zeker een mooie Kadett, deze kerel is echt goed bezig iedere keer als ik hem weer zie is die weer zo'n eind opgeknapt!

En ja die van Ande is en blijft de kadett maar dat is zeker geen reden om deze af te zeiken......

Volgens mij vergeten er een hoop dat we allemaal ooit een keer begonnen zijn, en de gene die gelijk een top show car hadden die hebben hem zo gekocht nou die krijgen weinig respect van mij:puke.

Wij als crew midlands show off team zijn vereerd deze auto te hebben mogen inschrijven, en ik zie deze auto met zijn inzet nog hoog komen in de toekomst zowel de looks als de power.

het ging mij er niet om dat ie afgezeken werd, maar meer qua looks met de diffuser van achter ala botter daarom had ik erbij gezet botter heeft er een broertje bij omdat die qua looks gewoon overeen komt.

als ik hem af had willen zeiken dan had ik wel een andere titel uitgekozen:wtf

maja beter goed gejat dan slecht verzonnen...

ik ken die kadett komt uit nijmegen als het goed is hij is meestal zaterdags in veenendaal maar de auto kent nog al wat problemen wat we zo hebben gezien de turbo slang schiet er regel matig af en olie verbruiken doet die ook goed is wat ik van een maatje van me gehoort heb groetjes michiel

heb m gezien, maar zo op t zicht was ie wel leuk.

maar als die zo slecht is gebouwd en qua geld enzo.. waarom dan een let erin? voor dat geld had me m ook goed kunnen laten plamuren en spuiten (even op t afteken verhaal van kadett4x4)

Terug
Naar boven