ongelooflijk..
ongelooflijk.....
wat een stelltje heikneuters op dit forum toch ook zeg.
Omdat een auto een beetje op die van een ander lijkt moeten we hem maar met z'n allen af gaan lope zeiken, want over de auto van iemand anders zeiken zijn we toch zoiezo al goed in op het forum.
Wel erg opvallend degene met de grootste bekken zelf een koeketrommel op wielen rijd of een eigen schadebedrijf heeft.
Even verstandig nadenken dat er ook mensen zijn met een beetje geld en er toch iets leuks van proberen te maken er ook nog zijn laat veel te wensen over.
origineel gepost door mrmonkey
origineel gepost door berg
ja he wat een naäperd.... en dan nog geeneens netjes ook
Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje
van veraf wel ja :thumbup
maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word
ziekelijke opmerkingen ook, maar goed mrmonkey, dat idee heb ik ook van jouw hoofd hoor, vandaar misschien je naam.
zo wou ik ff kwijt.
in ieder geval nog wel bedankt voor de positieve reacties!
gegroet,
een maat van de eigenaar van de groene 2.0 16v turbo.
ongelooflijk.....
wat een stelltje heikneuters op dit forum toch ook zeg.
Omdat een auto een beetje op die van een ander lijkt moeten we hem maar met z'n allen af gaan lope zeiken, want over de auto van iemand anders zeiken zijn we toch zoiezo al goed in op het forum.
Wel erg opvallend degene met de grootste bekken zelf een koeketrommel op wielen rijd of een eigen schadebedrijf heeft.
Even verstandig nadenken dat er ook mensen zijn met een beetje geld en er toch iets leuks van proberen te maken er ook nog zijn laat veel te wensen over.
origineel gepost door berg
ja he wat een naäperd.... en dan nog geeneens netjes ook
Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje
van veraf wel ja :thumbup
maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word
ziekelijke opmerkingen ook, maar goed mrmonkey, dat idee heb ik ook van jouw hoofd hoor, vandaar misschien je naam.
zo wou ik ff kwijt.
in ieder geval nog wel bedankt voor de positieve reacties!
gegroet,
een maat van de eigenaar van de groene 2.0 16v turbo.