• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2013! Foto's vanaf pagina 10.

Jup, De Walm is de week ervoor, daar hebben we nog rekening mee gehouden.

Ik ga proberen iemand met een Lotus Omega op de meeting te krijgen, ben benieuwd of dat gaat lukken.

De Walm is in Zundert.

Wordt georganiseerd door een oud-collega van Klopper en mij, dus die mogen we niet overslaan ;)

ik ben ook weer van de party met mijn nieuwe aanwinst! ;) :wub

de Walm ben ik ook bij als ik tijd vrij kan maken

@RISL wrote:Je hebt een een A Commodore gekocht! Nice!

Mijn droomauto nog steeds, wat ik je toen al vertelde.

zijn werkelijk prachtige wagens idd

ik ben echt super blij en trots met mijn Commodore king:

@RISL wrote:Jup, De Walm is de week ervoor, daar hebben we nog rekening mee gehouden.

Ik ga proberen iemand met een Lotus Omega op de meeting te krijgen, ben benieuwd of dat gaat lukken.

pff, ik heb laatst een onderdeel verkocht aan iemand, die kwam niet heel ver bij mij vandaan weg.

die vertelde me ff dat ie ook nog het 1 en ander aan auto's in zijn schuur had staan.

waaronder een lotus, een opel gt, en allemaal in originele staat.

die had ik graag bij de meeting gehad, helaas heb ik verder geen info over hem, hij zou mij mailen maar heeft ie nog niet gedaan, hij kijkt hier heel soms, dus ik hoop hem nog ff te zien op de meeting ;)

@Neetmans wrote:heb hem in de agenda staan!

als smileyspeedster ook komt heb je ook nog eens 2 speedsters :)

Dat zou leuk zijn! Ik ga ook Vlieger nog mailen, die was er vorig jaar ook met zijn Speedster.

Hey jongens!

Ik zal de info ook op het belgische forum verspreiden maar jammer genoeg kan ik er dit jaar ook niet bij zijn ..

Ik zit dan in het midden van mijn examens :(

Anders moeten jullie het volgend jaar wat vroeger plannen? Dan kan ik wrs wél komen ! :D

xx Sandra

Hey Sandra. Top dat je dat wilt doen!

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, volgend jaar kijken we opnieuw wanneer er de meeste mensen kunnen, hopelijk komt de meeting dan op een moment dat het jou beter uitkomt.

Tijd om een lijstje te maken met wie er komt en er uitgenodigd is? :P Ik mis hier alleen nog een reactie van onze lange Fries :P

Ik denk dat je die lange Groninger bedoeld.

Lijstje kan, heeft niet zoveel zin denk ik. Vorig jaar kwamen er namelijk ook een hoop via andere fora.

En anderen die hadden toegezegd te zullen komen, kwamen niet.

Ik kom ook weer met wat vrienden die niet op het forum zitten, denk alleen dat wij (ik in ieder geval) met de stoet van de corsa d drivers aan komen

@Klopper wrote:Tijd om een lijstje te maken met wie er komt en er uitgenodigd is? :P Ik mis hier alleen nog een reactie van onze lange Fries :P

Oei oei oei,

Een groninger uitschelden voor Fries. :hmmz :hmmz

Nu laat ie helemaal niks meer van zich horen natuurlijk :jerry

Rik ;)

Terug
Naar boven