• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2013! Foto's vanaf pagina 10.

Ik heb inderdaad wel een Opel fiets, maar moet die nog steeds opknappen. Staat zelfs nog bij mijn ouders. Heb het ding al zeker een jaar of 10, nog steeds niet aan begonnen.

Ach, als men mijn Seat wil zien, vind ik het ook prima, kom ik daarmee :P

Lekker dan. Eibdelijk een meeting in de buurt. Rijdr zi gisteren me achterbumper helemaal aan gort :( gelukkig is er nog verzekering!!

Is in ieder geval een unieke achterbumper op de meeting ;)

Ik hoop het onderstel van de auto op orde te hebben op 9 juni.

ik ben zeker van de partij met me astra g opc en men vriend met zen ectra is er ook bij vanuit het hoge noorden

misschien dat ik ook wel effe kom kijken is bij mij om de hoek dus..met welke auto(s) weet ik nog niet.

Laten we hopen dat dit schema deze week stabiel blijft of beter wordt :D

(En vooral niet dat die regen opschuift naar voren :fy1 )

weersberichten zeggen ook niet altijd wat.

de meeting op 26 mei werd ook regen voorspeld, smorgens om 11 uur ff een paar druppels gehad, rest van de dag was het droog.

@soepkiepe wrote:weersberichten zeggen ook niet altijd wat.

de meeting op 26 mei werd ook regen voorspeld, smorgens om 11 uur ff een paar druppels gehad, rest van de dag was het droog.

Klopt! we leven in NL ;) ;)

En Piet gaan we helemaal niet meer geloven :ass

Heb goed en slecht nieuws.

Slecht nieuws: vandaag is mijn spiegelreflex ermee opgehouden, ben 'm sowieso 4 weken kwijt, dus verwacht van mij geen mooie foto's van de meeting.

Goed nieuws: ik heb een Ascona en/of Manta 400 replica uitgenodigd, de eigenaar gaat proberen erbij te zijn als het goed weer is! :D

Ik ga ook proberen aanwezig te zijn, heb wel wat te doen dat weekend maar probeer toch effe tijd te maken om eens langs te komen ;)

Helaas zijn alle Opels in mijn familie bezet of in het buitenland, dus ik kom maar op de fiets, denk ik.

Het belooft mooi weer te worden, dus dat is goed nieuws :)

Terug
Naar boven