• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2013! Foto's vanaf pagina 10.

@RISL wrote:Helaas zijn alle Opels in mijn familie bezet of in het buitenland, dus ik kom maar op de fiets, denk ik.

Het belooft mooi weer te worden, dus dat is goed nieuws :)

Hoezo? De Seat is vorig jaar ook zonder rellen op het terrein gebleven :P

Btw, heeft iemand hier nog iets van Mr UPS-man gehoord? Hij zou m'n pakketje met m'n verlagingsset langsbrengen, maar denk dat hij ergens in Southpark is blijven hangen :P

Ja, kreeg toen zelfs nog gezelschap van een andere Seat!

Maar ben begin dit jaar verhuisd, huis gekocht, woon nu nog dichterbij. Eerst was het 10 min. fietsen, nu nog 5.

UPS-man vertraagd? Geen verlaging voor de Brabantmeeting dus?

@RISL wrote:Helaas zijn alle Opels in mijn familie bezet of in het buitenland, dus ik kom maar op de fiets, denk ik.

Het belooft mooi weer te worden, dus dat is goed nieuws :)

iemand die een meeting organiseert gaat op de fiets heen?

dubieus haha

wel een opel fiets dan? haha

wij staan nu op ongeveer 12 auto's met de club die langskomen, in (traditie getrouw) colonne met de bevriende clubs. we hebben er zin an!!! :thumbup :thumbup :thumbup

ook het team van manta400.nl is aanwezig met de manta 400RR en de ascona 400R

ook komt er een fotograaf mee voor mooie plaatjes te maken :thumbup :thumbup

Ik wil ook wel komen met m'n astra

alleen moet eerst het andere Astra'tje afwezen (ander blok erin lepelen overbouwen enz.) :jerry

@mantaray wrote:ook het team van manta400.nl is aanwezig met de manta 400RR en de ascona 400R

ook komt er een fotograaf mee voor mooie plaatjes te maken :thumbup :thumbup

Top! Ik baal er gigantisch van dat mijn SLR kapot is nu....vanavond nog even een ander cameraatje halen.

Mr. F, Midnight Black, jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. Volgend jaar beter?

Ik ben wel eventjes aanwezig, maar denk wel pas redelijk aan het eind van de middag. Dag ervoor een 25jarige bruiloft.

Nee maar wel nu scherpe nokjes, helaas zie je dr nie veel van maar je hoort het wel.

Compressor verkocht, nieuwe compressor gekocht wilde het wel klaar hebben maar helaas nog beetje verlassen en verzagen aan een nieuwe steun en hij komt nu ipv de luchtfilterbox. Dus hij gaat opvallen.

Sevenum zit die erop.

Terug
Naar boven