• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2013! Foto's vanaf pagina 10.

dank je voor je het compliment :thumb

probeer weer vaker na meetings te gaan maar eerst maar eens een loodsje of garage vinden bij mij in de buurt hehe ;)

@Corsa_Lunatic wrote:dank je voor je het compliment :thumb

probeer weer vaker na meetings te gaan maar eerst maar eens een loodsje of garage vinden bij mij in de buurt hehe ;)

heb je corsa eens van dichtbij bekeken en ziet er super uit !

Nee de Corsa is zo goed als af, heb weinig ideetjes meer misschien dat ik nog een keer me velgen een kleurtje geef ;)

maar zoals ik al zei als ik in de buurt een mooi plekje vind staat de corsa ook dichter bij huis en dan komt er ooit nog een kadett c city project hehe king:

@ Vannos : thnx voor je compliment :thumbup heb ook jou corsa van dichtbij bekeken maar jij ligt ook behoorlijk laag zeg :wtf :thumb

@RISL wrote:@Senatorman wrote:Mooie meeting, Mooie foto's Ga me best doen om volgend jaar ook aanwezig te kunnen zijn.

Zou mooi zijn :thumb

@vectra ake wrote:Mooie foto's :D

Was een mooie opkomst , en mooie wagens gezien natuurlijk

De j opc :wub wat een raket was me dat , zei nog zou ik niet vlug de motor er uit draaien,

en wisselen met een a14xer uit mijn j , valt Ommens niet op :lol: :lol:

Vectra Ake, heel mooie Astra J heb je! Ik vind de kleur echt schitterend, had 'm nog nooit eerder gezien op een Astra J

Dankjewel, heb al veel leuke reacties gehad op de kleur, is eens wat anders he

Heb me ogen wel goed de kost kunnen geven hier en was echt enorm dicht dit maal.

Vorige meet was in dronten en had ik toch 300 km meer op de klok dan nu :D

Ja, Dronten is gelijk een eind weg vanuit België.

We houden deze jaarlijks, dus hopelijk zien we je volgend jaar weer :thumb

@RISL wrote:Ja, Dronten is gelijk een eind weg vanuit België.

We houden deze jaarlijks, dus hopelijk zien we je volgend jaar weer :thumb

Komt vast goed, zit er ook niets mee in verder te rijden hoor, in tegendeel.

Mijn wagen is puur privé gebruik, dus rijd praktisch enkel in het weekend en dan mag ie wel wat hebben :D

Maar het feit is nou konden we wat langer slapen , vooral voor mijn vriendin aangenamer :lol:

Ja. Ik denk dat je Blenduh en z'n maat dit keer van het verst moesten komen (Lelystad) en dat het voor mij het meest dichtbij was (5 minuten fietsen :jerry )

@-BlendjuH- wrote:@RISL wrote:...

Dank je :thumb

Was erg gezellig, leuk om eens wat meer mensen te ontmoeten :D

Is leuk om de mensen achter de auto's te zien ;)

Kennis gemaakt met trash metal en met jou ...

En nog enkele ....

Wij waren er als 1e toen kwam Mario en toen jij ...

Als laatste waren Wim , vectra ake en vriendin , jongen met de astra en ik

en me maat ...

Nog even een compliment voor die jongen ( weet ze naam niet :oops: )

Hij ruimde nog even de ROTZOOI VAN EEN ANDER OP ...

Staan genoeg prullenbakken op het terrein en neem anders JE ROTZOOI MEE NAAR HUIS ...

Al met al een geslaagde meet :thumb :thumbHaha, zucht... Jongen met Astra... Dat was ik dus :P

Ik heb zelf geen rotzooi opgeruimd, anders dan dat van mezelf. Ze weten alleen niet dat ze het voor zichzelf en anderen verzieken als ze rotzooi achterlaten...

Grote kans dat ze op een ander forum zitten of zich er totaal niets van aantrekken wat hierover gezegd wordt.

@RISL wrote:Ja. Ik denk dat je Blenduh en z'n maat dit keer van het verst moesten komen (Lelystad) en dat het voor mij het meest dichtbij was (5 minuten fietsen :jerry )

Hmm, denk toch dat ik het win van je :D

Ongeveer 2,5 of 3 kilometer haha :P

Was een geslaagde meeting, inderdaad iets meer opkomst als vorig jaar.

Ook al wat foto's van mijn Corsa gezien dus hij viel denk ik toch wel in de smaak :)

Tot volgend jaar allemaal ;)

@PyroNiels wrote:@RISL wrote:Ja. Ik denk dat je Blenduh en z'n maat dit keer van het verst moesten komen (Lelystad) en dat het voor mij het meest dichtbij was (5 minuten fietsen :jerry )

Hmm, denk toch dat ik het win van je :D

Ongeveer 2,5 of 3 kilometer haha :P

Was een geslaagde meeting, inderdaad iets meer opkomst als vorig jaar.

Ook al wat foto's van mijn Corsa gezien dus hij viel denk ik toch wel in de smaak :)

Tot volgend jaar allemaal ;)

Voor mij 1,4 km ;)

Heb je dit jaar weer niet gesproken, toch maar eens opletten als je komt aanrijden volgend jaar.

Jongen met Astra? :hmmz 2 blikjes en een kapotgeprikte ballon toevallig?

Zoek maar niet verder, hier ben ik :jerry

Was een mooie geslaagde meeting, met een mooie opkomst!

Was inderdaad een mooje opkomst. Voor mij de 1ste keer dat ik naar deze meeting ging. Volgend jaar ben ik er zeker bij... dan neem ik wel wat meer auto s mee.

Wel een goede lokatie daar. Mocht daar ook harde muziek worden gedraaid? Opzich heeft er niemand last van ? Ik had niet ver kunnen komen met me orginele radio en speakers van 30jaar oud haha maar wou het ff weten. Diegene die het aan hadden klonk wel mooi :) :thumb

Als jij opt eind nog bij ons stond wel Rick ;)

Volgend jaar met bekers Risl :jerry

Voor de meeste gereden kilometers :jerry

Volgend jaar zijn we er weer bij ;)

@Lukko wrote:Was inderdaad een mooje opkomst. Voor mij de 1ste keer dat ik naar deze meeting ging. Volgend jaar ben ik er zeker bij... dan neem ik wel wat meer auto s mee.

Wel een goede lokatie daar. Mocht daar ook harde muziek worden gedraaid? Opzich heeft er niemand last van ? Ik had niet ver kunnen komen met me orginele radio en speakers van 30jaar oud haha maar wou het ff weten. Diegene die het aan hadden klonk wel mooi :) :thumb

indd , die ene corsa c had geen kofferruimte meer over , dan ben ik nog wel blij met me ''grote'' kofferbak , ook al ligt die aardig vol met troep

@RISL wrote:U vraagt, wij draaien:

zo dan.. wat een mooi autotje, bumper komt me erg bekend voor haha :P

risl, die pm die ik je heb gestuurd, komt daar ook nog antwoord op? haha

lol dat had ik in het begin ook met die bumper ja :P

vooral in het donker met de lampjes aan vond ik het wel "stoer" lijken haha

pompnagels zwart lijkt ook wel goed trouwens ;)

enige wat ik mij nu al bij een paar foto's af vraag he.. loopt de bumper nou ronder op de hoeken dan je knipperlampen?

anders moet je dat 15 september maar ff p de meeting in hoogeveen laten zien :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:lol dat had ik in het begin ook met die bumper ja :P

vooral in het donker met de lampjes aan vond ik het wel "stoer" lijken haha

pompnagels zwart lijkt ook wel goed trouwens ;)

enige wat ik mij nu al bij een paar foto's af vraag he.. loopt de bumper nou ronder op de hoeken dan je knipperlampen?

anders moet je dat 15 september maar ff p de meeting in hoogeveen laten zien :jerry :jerry

ja inderdaad, ja hij loopt iets ronder daar , omdat hij eigenlijk heeeel iets te breed is , maar ik ga er niks aan verzagen , het is geen showauto dus hij zit mij best.

enne weet je wat denk wel dat ik kom het is iets verder dan breda , dus die paar kilometer kan dan ook nog wel

@johanhummer9 wrote:@Lukko wrote:Was inderdaad een mooje opkomst. Voor mij de 1ste keer dat ik naar deze meeting ging. Volgend jaar ben ik er zeker bij... dan neem ik wel wat meer auto s mee.

indd , die ene corsa c had geen kofferruimte meer over , dan ben ik nog wel blij met me ''grote'' kofferbak , ook al ligt die aardig vol met troep

Bedankt beide :D

(Iofferbak is nergens goed voor, heb je een achterbank en passagierstoel voor :P

Terug
Naar boven