• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2014 - a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

Ik ga vanavond of morgenavond even zitten voor een flyer.

Het is nogal druk op het werk en thuis ook flink bezig in huis en tuin.

Hoop dat we na de slechte dagen van afgelopen week een paar zonnige maanden tegemoet mogen gaan in het meeting-seizoen.

als je er zelf niet aan toe komt misschien een ander vragen? ;)

het is vrij kort dag lijkt me, ik weet iemand die er best goed in is, die heeft er voor mij ook 1 gemaakt, die heb je vast al wel gezien.

ik heb er 50 af laten drukken, waren ook best snel weg haha

Flyer gefixt, photobucket maakte er een negatief van. Hopelijk is de verkeerde flyer niet al rond gegaan?

Helaas,

Na de Vec-meeting in de Meern moet ik deze ook missen.

Was er vorig jaar wel bij.

Ik ben pas begin Juli weer terug in Nederland.

Iedereen alvast veel plezier in Breda.

Groeten uit Curacao. ;)

Als de calibra af is kom ik anders helaas niet. En miss wel met 2 auto's ligt er maar net aan of het uit komt.

der werd mij gevraagd als ik ook nog heen ging.

lijkt me wel gezellig daar, alleen toen ik zag dat ik 200 km moest rijden, wat volgens google ongeveer 30 euro aan benzine enkele reis is ben ik gaan twijfelen :P

kan die 60 euro namelijk ook goed gebruik om de auto deels roestvrij te krijgen..

nog in dubio dus. king:

@soepkiepe wrote:der werd mij gevraagd als ik ook nog heen ging.

lijkt me wel gezellig daar, alleen toen ik zag dat ik 200 km moest rijden, wat volgens google ongeveer 30 euro aan benzine enkele reis is ben ik gaan twijfelen :P

kan die 60 euro namelijk ook goed gebruik om de auto deels roestvrij te krijgen..

nog in dubio dus. king:

Ik zou het investeren in je auto wat zuiniger te laten rijden dan :vertag

Terug
Naar boven