• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

wat is eigenlijk de reden dat het in breda gehouden wordt terwijl de poll tilburg zegt..

wordt er verder nog iets georganiseerd behalve wat auto's bij elkaar zetten?

USB, de Poll was om te peilen waar de meeste mensen hun voorkeur aan gaven. Op het moment dat we kozen voor Breda, was Breda nog in de meerderheid.

Ik zal de poll verwijderen, en de topictitel aanpassen.

Rick, ik zou het in dit topic houden, maar de titel ff aanpassen.

Iedereen weet inmiddels dit topic te vinden en zo houden we ook alles bij elkaar.

Wat een verschil een lege batterij toch kan maken.

Gaat prima met mij, drukke week gehad op het werk.

Maar gelukkig is het niet meer zo frisjes.

@RISL wrote:Datum en locatie bekend: 8 juli op de Grenssteen in Breda, ter hoogte van de Grenssteen 13 (Garden Life Style).

En dan kunnen we mooi opstellen langs de kant van de Westerparklaan, dan staat iedereen naast elkaar.

Flyer met meer informatie volgt op korte termijn.

Zo maar even een praktische tip.

zet deze info nou eens in de begin post ofzo en in de titel

een beetje overzichtelijk.

moet nu al 3 pagina's terug zoeken en dat wordt alleen maar erger.

Wil je volk op je meeting hebben, dan moet dit in 1 oog opslag duidelijk zijn.

Inderdaad, goed idee!

Komend weekend de flyer afmaken, dan plaatsen we die ook op diverse fora en hier in de beginpost.

We vragen de fanfare!

Flyer ben ik mee bezig, ik ga morgen nog een keer ff een foto maken, was niet geheel tevreden over deze.

En dan hoop ik 'm morgenavond of maandagavond af te hebben.

Sorry, er kwam gisteren ff wat anders tussen. Ook nog steeds druk bezig met het huis, zal vanavond proberen.

@RISL wrote:Sorry, er kwam gisteren ff wat anders tussen. Ook nog steeds druk bezig met het huis, zal vanavond proberen.

Wat voor huis heb je dan ?

Een villa ? :jerry

Rik :)

Wat versta jij onder een villa? Ik vrees met grote vrezen dat het vandaag niet af komt, maar ik kom wel een heel eind!

En morgen hoef ik weer eens niet over te werken, dus dan komtie zeker af!

Zojuist de flyer naar Rick en Mario verstuurd ter goedkeur. Ik hoop 'm zo snel mogelijk hier te kunnen posten dan.

@RickR91 wrote:Deze regels zijn niet zomaar gekozen.

Ervaring met een andere meeting op een parkeerplaats gaf problemen met bovenstaande zaken.

Mocht er politie komen, dan is er nog niks aan de hand als iedereen zich aan de regels houdt.

Neon aan op de openbare weg is niet toegestaan.

Ik heb er niks tegen, maar het zou wel erg jammer zijn als dit een van de redenen is dat we weggestuurd/bekeurd worden.

Met alcohol op achter het stuur is geen goed idee.

Een jointje roken is niet eens legaal, het wordt alleen gedoogd.

De regels zijn bedoeld om te zorgen dat alles goed verloopt. Als organisatie zijn we ook verantwoordelijk voor gedragingen van de bezoekers.

Demeistah, ben je morgenavond ook op de plaat dan, bij de Mac? Hoe laat ongeveer? Misschien dat ik even langskom

Hmm denk dat morgen de enige dag is dat ik er juist niet ben ;) Was van plan met mn meissie uit eten te gaan (niet bij de mac dus :jerry ) en daarna ben ik niet meer buiten te vinden denk ik.

Sta er dus normaal gesproken wel elke avond, meestal naast de Schelp, kom gerust eens langs.

Terug
Naar boven