• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Ja, reiskosten...als jullie nou eens voor het goede weer zorgen? Dan doen wij de gezelligheid?

Ik dacht zelf aan de middag, maar heb nog ff niks gehoord van Rick. Ben bezig aan de flyer, daar komt meer informatie op :thumb

Morgen helaas niet naar Dronten, oldtimerfestival hier in de buurt gaat niet door, aangezien het weiland te nat is, dus heel de dag Astra-spullen opruimen, F1 kijken en aan de flyer werken. Die hoop ik morgen ook naar Mario en Rick te kunnen sturen, en dan hoop ik 'm volgende week (komende week werk ik van 7:30 tot 23:30 iedere dag, dus geen tijd voor de flyer) hier te posten.

Tja, niet helemaal vrijwillig hoor....maar als ik een paar avonden doorhaal, zijn we van dat :swear :swear :swear project af...

Mwa, overuren, alleen maar extra belasting betalen....je houdt er nog minder van over dan je normale uren...

Insignia, nee, die vind ik niet mooi.... ;)

Belasting :puke

betalen mag je wel maar als je wat terug krijgt kun je 3 maanden zitten wachten

insignia hoeft voor mij ook niet, de fun factor ligt in mn astra veeel hoger :jerry

@RISL wrote:Mwa, overuren, alleen maar extra belasting betalen....je houdt er nog minder van over dan je normale uren...

Insignia, nee, die vind ik niet mooi.... ;) -offtopic Kan jij je overuren niet laten uitbetalen "tijd voor tijd" ?

Dat doe ik wel namelijk, anders sta je inderdaad voor de belasting te werken. -offtopic

Rik :)

Nope, tijd voor tijd doen ze niet aan, want daar heeft de baas natuurlijk niets aan....

En we hebben al niet zoveel vakantiedagen ;)

Maar goed, we dwalen wel een beetje af. Ik heb een nieuw, leuk idee voor de flyer en ik ga daar straks ff een foto voor maken.

De locatie is inderdaad een paar honderd meter van de MacD af, dus eten en toiletten zijn dichtbij ;)

Terug
Naar boven