• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Hee Jordi, goed bezig!

Wat betreft je idee om er een GM meeting van te maken, het is en blijft natuurlijk wel een groot verschil. Mijn idee was om mensen van Opel fora bij elkaar te krijgen.

Wat niet betekent dat ze niet welkom zijn.

Ik wil het graag Opel gericht houden.

Ook moeten we rekening blijven houden met de gemeente, hoe meer auto's , hoe kleiner de kans dat we zonder bijv politie,ambulance,ehbo,brandweer etc de meeting mogen houden.

30 a 40 auto's lijkt me prima?

Rick, prima, misschien wel verstandiger om het inderdaad bij opel te houden.

De Amerikaanse Auto Meeting in Breda is zo groot dat er inderdaad verkeersregelaars worden ingehuurd, twee ambulances, enzovoort, dat moeten we niet willen.

Enne, jij en Mario krijgen zodadelijk pm, ik heb al een klein plannetje gemaakt (zit veel in de auto en de radio ligt er momenteel uit...veel tijd om te denken dus).

Ik vind trouwens juist dat de meeste meetingen richting het noorden zijn. HIer in brabant niet zo heelveel.

Als het maar in de buurt van breda is haha (roosendaal, tilburg, eindhoven enz allemaal in de buurt vind ik het prima.) als het maar brabant is.

doe maar tilburg, misschien dat er mensen van oct zijn.. olie club tilburg :shock: euh ik bedoel opel club tilburg :angel

Owk, je woonplaats zegt anders :D

Ik woon zelf ook in tilburg maar vind breda beter te berijken voor mensen die uit andere plaatsen van het land moeten komen

Op zich zou bij ons op het laar ook wel een goede locatie zijn

Wat dat betreft is er nog niets beslist

en @rik, alleen als je van voetbal houd word het een probleem denk ik :D

persoonlijk vind ik breda als stad veel mooier eerlijk gezegd....

ik kom uit oudebosch roosendaal is 10 minuutjes rijden.. zou ook bij deze meeting aanwezig willen zijn :D

maar waaro maakt me niet uit. breda roosendaal bergen op zoom.

gr ricky

@helmer opelfan wrote:10 minuten rijden :hmmz haha

Ik kom uit het PRACHTIGE hoge noorden, tis maar 265 km en 2:45 min. karren :jerry :thumbup

gewoon die 150 paardjes beter de sporen geven :jerry

@RickR91 wrote:Mario, dan heb je vast wel de loszittende binnenspiegel? :P

Of het dashboardkastje dat soms openvalt tijdens het rijden

Daar heb ik weer geen last van :jerry

Rik :)

@RISL wrote:Waar heb je dat gehoord dan?

Breda is echt een stuk beter bereikbaar vanuit R'dam (A16) en Utrecht (A27) dan Tilburg.

volgens mij is usb stick willem 2 supporter king:

whaha nee hoor.. ben helemaal geen voetbal supporter, en tilburg is net zo goed bereikbaar als breda via dezelfde wegen..

maar was een grapje hoor dat van breda :jerry

en zijn er al knopen doorgehakt??

40% kiest voor breda, dat lijkt me dus de locatie . . . datum ????? :angel

(jep ik heb er zin in :jerry )

Helaas...ik had een aantal voorstellen gedaan, o.a. over datums en taakverdeling, maar ik hoor niet zoveel van Rick en Mario.

In m'n eentje organiseren gaat qua tijd niet lukken en daarnaast, het was in eerste instantie Rick z'n idee, dus dat ga ik ook niet jatten ;)

Ik hoop dat we het plan alsnog kunnen uitvoeren, het lijkt mij erg leuk.

Terug
Naar boven