• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Even een update voor iedereen.

Contact met de gemeente Breda is er, maar het blijft afwachten op toestemming.

Mochten ze zelf een andere locatie in gedachten hebben, dan wordt het hier bekend gemaakt.

Mocht het niet lukken, dan wijken we uit naar Tilburg.

Wat de datum betreft, 5 mei wordt het niet. Veel mensen gaan naar bevrijdingsfestivals of gerelateerde evenementen.

Misschien moet ik zelf meerijden/helpen bij een defile met voertuigen.

Rick, ik kan nu niet op m'n mail kijken, dus misschien heb je al gereageerd, beschouw deze post dan als niet gepost ;)

Ik heb namelijk even wat vragen:

- wanneer heb je contact opgenomen met gemeente Breda?

- waarvoor heb je precies toestemming gevraagd?

- wanneer wil je het dan plannen? Ik had een aantal data gestuurd? Lijkt me dat we eerst een datum prikken en dan pas de gemeente gaan mailen? Ik heb namelijk wel wat contacten bij gemeente Breda, bij hen kan ik waarschijnlijk wat gemakkelijker door de hele bureaucratie heen, ik had je wat e-mailadressen willen geven. Nu het al in gang is gezet, gaat dat niet meer.

Graag iets meer overleg per mail voordat je een actie onderneemt of iets beslist.

Ja, heb helaas geen telefoonnummers. Helaas ook geen mail ontvangen van Rick.

Rick, ik hoop dat we als 'organisatie' echt even gaan overleggen voordat je dingen hier plaatst zoals '5 mei wordt het niet' en 'contact met gemeente Breda is er'. Waarom weten wij (Mario en ik) dit niet voordat je het plaatst in het topic en moeten we het tegelijk lezen met de anderen?

Sorry hoor, het is echt niet lullig bedoeld, maar ik had echt wel meer verwacht van onze samenwerking, ik dacht dat we dit klusje met z'n 3en goed zouden aanpakken, zodat we een leuke meeting konden organiseren.

Nee, dit is echt niet bedoeld als moddergooien.

Rik, niet gaan lopen stoken ;)

Het overleg is gewoon even misgegaan, beetje miscommunicatie kan overal gebeuren. Ik hoop gewoon dat we vanaf nu wat duidelijker naar elkaar zijn en er een mooi evenement van kunnen maken.

Ik zal me koest houden :jerry

Maar dit soort mailing kan je beter via pm laten lopen, ik hoop wel dat het doorgaat, ook al moet ik 2,5 uur autorijden.

Ik heb er zin in om jullie medeforummers eens in levende lijve te ontmoeten met de daarbij behorende auto's.

Mooi mooi mooi !

Rik :)

Inderdaad Rik, maar helaas krijg ik van Rick al ruim een week geen mail meer, maar hij reageert wel nog via het forum. Maar goed, laten we dit verder inderdaad buiten het topic houden, dan krijgen we ook geen verkeerd beeld.

uuuuhm is het geheel niet een beetje overtrokken?

toestemming vragen aan de gemeente enzo??

je gaat toch gewoon naar een grote parkeerplaats en je pleurt daar een aantal auto's weg

dat hebben we zo vaak op die manier georganiseerd in De Meern.

straks komen er 10 auto's opdagen en heb je al die moeite gedaan.

En als we bij het stadion weggestuurd worden, dan gaan we naar de Woonboulevard.

Maar dat heb ik echt nog nooit meegemaakt hoor . . . er is vaak genoeg politiecontrole geweest.

Hallo agent, hoe maakt u het . . . alles goed, ja hoor alles goed . . . oke prettige dag verder.

Dat is ook wel een goed idee.

Ik hoop dat we weer verder per mail kunnen gaan. Rick, laat ff wat weten ajb.

Bas, het is wel fijn om ergens te kunnen staan zonder weggestuurd.

Het zou zonde zijn als ze zich beroepen op priveterrein en samenscholingsverbod.

Jordi en Mario, we regelen het verder via de mail.

Ben trouwens al een aantal minuten een mailtje aan het tikken.

Goed bezig Rick! En mijn posts hierboven moet je echt niet lullig opvatten, zo is dat echt niet bedoeld.

Samenscholing, zoiets moeten we inderdaad voorkomen, want dan weet je ook zeker dat ze je volgen tot de volgende plek.

@helmer opelfan wrote:Ja wij zijn benieuwd naar de mensen. Maar jij komt ook usbstick. hahahaha gein

ja ik kom ook hoor.. als het allemaal een beetje fatsoenlijk geregeld is en dus niet zomaar ergens gaan staan als een groep hang jongeren.. die tijd heb ik wel gehad ;)

We zullen zoveel mogelijk proberen de kosten te beperken.

Mocht het nodig zijn dat er sanitair geplaatst wordt, dan zullen we kijken wat we kunnen doen.

Maar als iedereen wat eten en drinken meebrengt komt het wel goed.

En natuurlijk een vuilniszak.

Terug
Naar boven