• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Ha risl, heb jouw auto ook al paar x gezien in zevenbergen. Ik kom zelf ook uit zevenbergen,maar ben pas verhuist naar rijsbergen. Ik sport nog wel in zevenbergen. Mijn auto ( astra g cabrio mirage) staat bijna elke dag bij sgz. Heb 25 jaar in zevenbergen gewoont...

Ik woon slechts een paar minuten van het NAC-terrein af...m'n ouders wonen in Zevenbergen (vlakbij Oudenbosch), dan is het ook maar een kwartiertje naar Breda.

Er zijn inderdaad veel meetingen in het noorden, vandaar dat we deze meeting in het Brabantse land willen houden.

Tilburg-Breda is niet zo ver, maar inderdaad, vanuit Utrecht zak je de A27 af en sta je in Breda, dan is Tilburg weer onhandig. En vanuit R'dam is het via de A16 ook zeer goed bereikbaar.

Rick, Mario en ik gaan in overleg en we zullen zo snel mogelijk met meer informatie komen.

Voor mij maakt het niet veel uit, als het maar in brabant blijft :thumb

Hmm breda of tilburg maakt niet zo veel uit denk ik. tilburg heb je wel een mooi ''evenementen'' terrein

Sander, als je carnaval hebt gevierd in de Boulevard of Harmoniezaal op zaterdag, heb je me misschien gezien??

We zouden ook een paar kleinere minimeets kunnen organiseren?

Wat denk je van de parkeerplaats van NAC? Zou dan voor mij een thuiswedstrijd worden (woon er 2 km vandaan), maar belangrijker is dat Breda mooi tussen Tilburg en Roosendaal/Bergen op Zoom in ligt.

Nu nog hopen dat die R'dalers en Bergenaren het niet met elkaar aan de stok krijgen :jerry

Wat de denken van Breda vs Tilburg?

Bergen op Zoom vs Ossendrecht

:jerry

De parkeerplaats van NAC, is dat een openbaar parkeerterrein?? Vraag me af of het clubbestuur hun toestemming verleent.

Wil het graag netjes geregeld hebben, dat we niet verwijderd worden door de politie.

de plaat in bergen op zoom prachtige plek als het mooi weer was, wil je dit pas plannen einde lente/begin zomer of echt al binnen een paar weken? met de tigra heb ik er weinig zin in, maar in april/mei heb ik mn corsa

Op de Plaat is niet echt een toplocatie. Zodra je er met een groepje staat, komt er gelijk politie....

Heb ergens vernomen dat er een samenscholingsverbod geldt daar??

Ik denk zelf dat breda de beste stad is omdat die het centraalst ligt

We moeten bijvoorbeeld de leden uit eindhoven e.o. ook niet vergeten ;)

Bovendien mensen uit dordrecht rotterdam en omgeving zijn daar ook zo :thumb

Maar nac stadion is denk ik geen suc6, mits er toestemming is........

De parkeerplaats van NAC is een open parkeerplaats, omdat daar ook diverse winkels onder zitten.

Het slagboom mechanisme staat altijd open, behalve op wedstrijddagen.

Doe maar in breda is een half uurtje tot drie kwartier rijden... Doe het weekelijks... Hoezo eindhoven... En die daarvoor wonen dan :jerry ..

Volgens mij is het bij NAC ook openbaar. En sowieso kunnen we het van tevoren melden bij NAC en de gemeente Breda?

ik denk dat het wel het beste is om te doen

want er word achter het stadion wel eens gesprint

wat door de blauwe petten niet zo gewaardeerd wordt :vertag

als er een onaangekondigde meeting op de parking wordt gehouden

zullen ze er wel zo bij zijn :D :swear

Ja, enig "probleem" is dat er heel veel rijschoolhouders oefenen op het NAC-terrein, zowel met motoren als met auto's. Ik weet niet of zij echt aanspraak kunnen maken op dit terrein?'

Denk dat het sowieso verstandig is als we dan in een hoekje gaan staan en niet middenop.

Wel even achterhalen hoe we dit melden bij NAC/gemeente Breda.

Terug
Naar boven