• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Jordi, foto's zijn binnengekomen, kan ze alleen niet openen op mn telefoon.

Voor de rest van de bezoekers, commentaar is welkom, graag zelfs!

Het liefst wel onderbouwd.

@usbstick wrote:Hoeveel pk heeft ie dan? En wat voor motor?

WP_001019.jpg

Deze...

@trashmetal wrote:had graag mn astra samen met die van Rik op de foto gehad

zijn beide kleur e-266 gsi zwart en rotvrij king:

Nou, dat dacht ik ook later op de dag toen ik meende dat ik je niet zag.

Stilburg, zo dichtbij maar toch heel ver weg :jerry

Rik :)

Grappige vind ik ook wel; er zijn nog nooit zoveel foto's van m'n auto gemaakt :P terwijl deze volledig standaard is :P

Zal vanmiddag wel even langs de mogelijk nieuwe meetingplaats rijden ;)

Klopper en blue-coupe hadden ons als tip gegeven om eens te kijken naar de McDonalds in Vuren. Daar zijn schijnbaar vaker meetings georganiseerd.

Dus Klopper zou ff foto's maken van dat terrein, zodat we daar voor een volgende keer over na kunnen denken.

Nee, dat is inderdaad wel het nadeel.

Ik vond het eigenlijk ook helemaal niet zo'n slechte locatie waar we nu zaten. Maar we gaan binnenkort wel een keertje evaluaeren. Volgens mij krijg ik nog steeds een biertje van Rick ;) dus dat kan mooi tegelijk :thumb

demonstratief op elke hoek van die parking een brabantse vlag insteken

en gewoon claimen dat het brabants grondgebied is :jerry

@Klopper wrote:Grappige vind ik ook wel; er zijn nog nooit zoveel foto's van m'n auto gemaakt :P terwijl deze volledig standaard is :P

Zal vanmiddag wel even langs de mogelijk nieuwe meetingplaats rijden ;)

En ook mooie foto's: Risl dusdanig foto genomen van mijn interieur van mijn Kadettje dat je niet ziet dat mijn dash half uit elkaar ligt :thumb

Parkeerplaats valt onder Gelderland, dus voor de Brabanders en natuurlijk alle anderen, goed te bereiken. Maar dat met die Brabantse vlaggen lijkt me wel geniaal :P misschien nog een slagboom voor het terrein? :P

Ik heb wel eens voor hetere Vuren gestaan :jerry

Maar even serieus, degenen die eraan denken ok nu ook een meeting te organiseren mogen mij contacteren als er vragen zijn!

Belangrijk punt is toch wel hoe je de meeting "verpakt" en bekend maakt.

Als je het bijv. Opel Sportief Meeting zou noemen kun je ook eerder sportief gebouwde auto's verwachten. Bij klassiek of achterwielaangedreven ook weer dat soort auto's.

Terug
Naar boven