• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofprijzen

Ik heb niet alles gelezen in dit topic maar na vandaag vraag ik me iets af.

Vandaag waren ik en me vriendin vroeg wakker en dachte we laten we eens rond rijde in belgie, in het begin van belgie was de bezine 1,51 maar in het france gedeelte richting luxemburg was de bezine nog duurder als hier in Nederland :wtf bezine koste daar 1,79 in de doprjes.... terwijl we bijna in luxemburg waren ik dacht belgie is wel ongeveer het zelfde maar scheelt wel erg veel?

@iquick wrote:@astraTD wrote:@iquick wrote:@astraTD wrote:@botssiee wrote:Bij mij ging er ook weer voor 80 euro in en maar 360 km gereden :hmmz :angel

Krijg pijn aan me ogen als ik dat lees.....

Ben je niet de enige :hmmz heb je voor de helft lucht getankt ofzo :cry

Weet je we ook kunnen halve tank volgooien met zonnebloemolie :jerry

Nou werkt dat met een cdti dat vraag ik me dus af wil het proberen maar durf het niet :jerry

Ja hoor denk het wel, maar als je je krijgen krijg je een flinke boete, ik heb t nu ook geleerd om niet meer rooje diesel te tanken :thumbdown 500,- armer.

Van 700km perweek nu terug naar 400km perweek..

heel simpel allemaal..als die schijthazen van een amerikanen niet syrie binnenvallen zullen de prijzen alleen maar stijgen.

Toen het een zootje was in irak moest usa zonodig bagdad aanvallen....(nu ze weg zijn is het een nog grotere zooi)

daarna volgde er nog een paar landjes waar de usa het wel ff voor het zeggen zou hebben..

nu syrie...usa schijt in zijn broek om daar binnen te vallen..dit omdat het land heel veel buurlanden als vrienden hebben waaronder Iran..en tjah als je ergens bang voor moet zijn dan zijn het de iranezen met hun kernbommetjes..

eind van dit jaar kost een liter ongelood 2.00€ !!!

diesel zal tegen de 1.80€ zitten

Die olielanden lachen zich een piel uit hun broek op het moment..

heel nederland moet eens zich eigen afvragen hoe ze dit allemaal kunnen laten gebeuren..de regering pakt namelijk 1.10 euro op elke liter benzine die er word getankt..en dat zijn er heeeeel veel

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@gsi rudi wrote:vrijdag in luxemburg getankt 1.41 euro voor een liter euro 95. ook ff peuken voor het vrouwtje meegenomen

En diesel?

hier kost het 1.41,9 diesel swik.

Daar kan jij best wel even heenrijden.

Reistijd half uur ?????

Rik :)

Denk eerder 2uurtjes.. maar als ik paar cruiken kan vullen maak ik er dagje Luxemburg ervan :jerry

ja ?? Is het nog zover dan ?

Ik weet vroeger toen ik kleiner was :shock: dat we in notime door Belgie waren en dat we tankten in Luxemburg. Vandaar mn reactie king:

Rik :D

binnen door via de plan is al een uur naar Weiswampach. Wij waren een weekend je weg geweest. naar aywaille in belgie ff door geredebn naar bastogne en daar de grens over naar Luxemburg.

Benzine voor de wagen. sigaretten voor de vrouw. oasis en chocovit voor de kids. En voor pa de lekkere aarbeienjam, :swear geen aarbeienjam dit jaar

sorry astratd vergeten te kijken voor jouw

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@gsi rudi wrote:vrijdag in luxemburg getankt 1.41 euro voor een liter euro 95. ook ff peuken voor het vrouwtje meegenomen

En diesel?

Reistijd half uur ?????

Denk eerder 2uurtjes.. maar als ik paar cruiken kan vullen maak ik er dagje Luxemburg ervan :jerry

Ik weet vroeger toen ik kleiner was :shock: dat we in notime door Belgie waren en dat we tankten in Luxemburg. Vandaar mn reactie king:

Hebben jullie een snelle wagen gehad..

Ik schat op 2 uurtjes is voor mij al jaren geleden... laatst naar Roeselare geweest vlak bij de franse grens bijna 2uurtjes op gereden.

@astraTD wrote:@iquick wrote:@astraTD wrote:@botssiee wrote:Bij mij ging er ook weer voor 80 euro in en maar 360 km gereden :hmmz :angel

Krijg pijn aan me ogen als ik dat lees.....

Ben je niet de enige :hmmz heb je voor de helft lucht getankt ofzo :cry

Weet je we ook kunnen halve tank volgooien met zonnebloemolie :jerry

Nou werkt dat met een cdti dat vraag ik me dus af wil het proberen maar durf het niet :jerry

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@gsi rudi wrote:vrijdag in luxemburg getankt 1.41 euro voor een liter euro 95. ook ff peuken voor het vrouwtje meegenomen

En diesel?

Reistijd half uur ?????

utyvatyd.jpg

Galaxy Nexus Tapatalk

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@gsi rudi wrote:vrijdag in luxemburg getankt 1.41 euro voor een liter euro 95. ook ff peuken voor het vrouwtje meegenomen

En diesel?

Reistijd half uur ?????

@astraTD wrote:@gsi rudi wrote:vrijdag in luxemburg getankt 1.41 euro voor een liter euro 95. ook ff peuken voor het vrouwtje meegenomen

En diesel?

Reistijd half uur ?????

@gertjuh1968 wrote:@soepkiepe wrote:gertjuh, kom dan zetten wij met ons 2en alvast de a28 richting zwolle dicht hahaha:P

eigenlijk gewoon wat sloop autos kopen en die midden op de afslag zetten :P

k denk dat ze binnen een half uur wel weer weg gehaald zijn trouwens.

ik heb nu ook al weer 1 van tobias liggen. 58 euro om dat ik er te laat weer was.

maar ik blijf er wel bij dat ik het dubbelop betalen vind, waar betaal ik wegenbelasting voor dan?

nu is het vaak ma 20 cent of zo, maar toch weer dubbel :P

een paar sloop auto.................ik denk dat wat BlendjuH zegt meer uit haalt.

en die 58 euri hoef je niet te betalen, want een boete is een alternatiefe straf, dus dan krijg je geloof ik taakstraf.

en dan kost het de regering geld ons niet :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Denk zelf dat dit een betere manier is dan een sloopauto ...

Moet je ook zelf weer plaatsen en zie maar is aan pakweg 10 tot 20 ?

sloopauto's te komen :shock:

Hoe zit het met de prijzen van bp ultimate 98 bij jullie in de beurt? Hier betaal je gemiddeld 1.77-1.80 :shock: :argue

Terug
Naar boven