• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofprijzen

welke dan ??

want voor de euro werden prijzen al verhoogd om na invoering van euro mooie ronde eurobedragen te krijgen

kan maar 1 voordeel

niet meer geld wisselen als we op vakantie gaan

kennen niet meer op vakantie want euro is te duur :jerry :jerry :jerry :jerry

las gisteren een bericht op nu.nl dat de olieprijzen flink zijn gedaald(amerikaanse olie).. ben benieuwd of we er hier wat van gaan merken

Ik denk dat je er wel wat van merkt dat de prijzen zakken.

Er gaat twee cent af bij een daling van 40dollar :swear en volgend jaar lees je in de de krant

dat de WINST van de koniklijke Shell nog nooit zo achterlijk absurd hoog is geweest

ik ben van belgië en ik ga vaak in bree rijden voor mijn rijbewijs, en we gaan altijd tanken daar bij de colruyt de diesel staat daat 1,389 dacht ik en een km ofzo verder bij shell 1,476 denk ik verschiet er echt van hoeveel het kan verschillen van tankstation.

en ik ga 174 euro moeten betalen voor wegen belastingen en 770 euro voor verzekering maar dat komt omdat ik nog geen 25 jaar ben en beginden bestuurder ben maar ik denk dat dat bij jullie ook zo is.

maar de prijzen staat echt veel tehoog!

@astraTD wrote:Diesel is hier nu 4cent gezakt.

Bij ons 6 cent staat nu op 1,339 mar het varieert wel vorige week stond die op 1.359 wat ook de hoogste was.

@gsi rudi wrote:vrijdag in luxemburg getankt 1.41 euro voor een liter euro 95. ook ff peuken voor het vrouwtje meegenomen

En diesel?

hier kost het 1.41,9 diesel swik.

met een paar mensen van het forum een tankwagen lenen, lijkt me ook nog niet zon gek idee .. :angel

prijzen worden alleen maar hoger.. :thumbdown

Beste Astra TD

Mag ik je vragen welk tankstation, vertrek morgen met de meid naar Virton en dan rijden we via Maastricht naar Luik.

Bij mij in de buurt (nl-grens- kinrooy; de goedkoopste die ik kan vinden 56,9.

Heb nog een 100km gas in de tank, dus als ik 8cent de liter x een volle tank kan besparen onderweg :thumb

Groeten van Paul

Nee man ze gaan omlaag tenminste hier is het acceptabel bij de shell nog wel 1.33 onbemand, bemand kost 1.36. Tango is 1.345 laatst. Heb vpower getankt vorige week voor het eerst van shell geen verschil gemerkt alleen dat de tank sneller leeg ging dan normaal 😁

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Afgelopen vrijdag nog voor 1,269 diesel getankt bij Argos Den Bosch. De daling zal wel tijdelijk zijn, dus geniet ervan en gooi die tank vol.

Eergisteren nog volgeplempt voor 1.62.9 ... Gezien de prijs van een vat ruwe olie weer 8 dollar omhoog is geschoten zal dit zeer spoedig weer worden doorberekend... Weinig zin in :P

Terug
Naar boven