• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brief van Europacars, WTF moet ik hiermee ?

@Darkspy wrote:http://www.europcar.com/ bestaat wel.

Europa Cars - Den Bosch - (+31) 0653242396

http://www.auto-dealer-gids.nl/europa-cars-den.../0031060140411260Bekijk" onclick="window.open(this.href);return false; de recensies en beoordelingen van Europa Cars in Den Bosch. Hier vind je het adres, telefoonnummer en meer over Europa Cars.

Europa Cars

Daviottenweg 15A

5222BH Den Bosch

Nederland

Telefoon: (+31) 0653242396

hey ff bij de les blijven vriend :jerry

op de brief (ik heb hem hier ook al paar keer genoemd trouwens) staat een heel ander adres.

de verboomstraat in rotterdam gaat het over in de brief.

ik wil het verschil niet graag lopen ;)

plus dan nog eens er bij.

de advertentie op mp (heb k hier ook al neer gezet ;)) bevat een heel ander telefoonnummer dan de brief.

oja, een via die link via google van europa cars (zelfde als jij bedoelt in den bosch) die dus naar mp verwijst, daar zie je dat die alleen maar autos verkoopt, en staat nergens in een advertentie over inkoop van loop sloop schade autos oid.

zoals ik al zei, wel bij de les blijven haha :P

denk dat je van dat papiertje maar een mooie ronde bal moet maken en in het ronde archief moet gooien (of je moet een vierkante prullenbak hebben:P)

trouwens, als het wel iemand is die gekheid met je uithaalt moet je het rdw er eens achteraan sturen, kijken als hij er dan nog zo om lacht, uit geven voor een bedrijf e.d. haha

dan kom je er ook wel achter wie het is, wie het laatst lacht... :jerry

http://www.auto-dealer-gids.nl/europa-cars-den.../0031060140411260Bekijk" onclick="window.open(this.href);return false; de recensies en beoordelingen van Europa Cars in Den Bosch. Hier vind je het adres, telefoonnummer en meer over Europa Cars.

Europa Cars

Daviottenweg 15A

5222BH Den Bosch

Nederland

Europcar ken ik, das een autoverhuurbedrijf die oa in Leeuwarden zit op de Stuyvezantweg.

De gegevens van Den Bosch kan ik weinig mee.

Maar wel bedankt voor je reactie :thumbup

Rik :)

Europa Cars

Daviottenweg 15A

5222BH Den Bosch

Nederland

Europcar ken ik, das een autoverhuurbedrijf die oa in Leeuwarden zit op de Stuyvezantweg.

De gegevens van Den Bosch kan ik weinig mee.

Maar wel bedankt voor je reactie :thumbup

@soepkiepe wrote:heb een vermoeden dat wanneer hij dat nummer belt hij een bekende aan de tel krijgt die hem zit te naaien haha:P

Dan kan ie lang wachten want ik ga echt NIET bellen of MAILEN.

Ik vertrouw het niet helemaal.

@soepkiepe wrote:heb een vermoeden dat wanneer hij dat nummer belt hij een bekende aan de tel krijgt die hem zit te naaien haha:P

Dan kan ie lang wachten want ik ga echt NIET bellen of MAILEN.

Ik vertrouw het niet helemaal.

zaterdag mogen ze de corsa a sedan komen ophalen van mij

nadat ik de motor versnellingsbak motorkap achterklep voorpoten draagarmen verlichting en wielen er van onder heb getrokken

mn meissie rijd sinds vandaag in de "nieuwe" a corsa king:1986

zaterdag mogen ze de corsa a sedan komen ophalen van mij

nadat ik de motor versnellingsbak motorkap achterklep voorpoten draagarmen verlichting en wielen er van onder heb getrokken

mn meissie rijd sinds vandaag in de "nieuwe" a corsa king:1986

slechte grap of oplichting,

onderste regel staat een typfout door geen spatie na de komma. neem aan dat een professioneel bedrijf dit niet laat gebeuren

Edit: staat er nog heel wat meer in!

slechte grap of oplichting,

onderste regel staat een typfout door geen spatie na de komma. neem aan dat een professioneel bedrijf dit niet laat gebeuren

Edit: staat er nog heel wat meer in!

heb google streetvieuw er eens bij gepakt, de verboomstraat is een hele lange straat met alleen maar woonhuizen, geen bedrijf tegen gekomen daar.

wat ik ook raar vind, er staat geen huisnummer bij het adres.

als ik jou was zal ik eerst het rdw eens bellen en vragen als ze het bedrijf europAcars kennen, en dan duidelijk zeggen met een a:P

heb er zo mijn twijvels bij.

maar je komt zelf ook wel eens in rotterdam toch?

weet je zeker dat een goeie bekende of zo jou geen streek levert?

vind het allemaal wat raar namelijk.

ook via google kent hij geen europa car is rotterdam, en de brief zegt dat dat bedrijf al jaren blablabla, dus zullen ze wel bekendheid moeten hebben neem ik aan ;)

zoals ik al zei, ik zal rdw eerst eens bellen, ze zijn rdw erkend dus moet rdw hun wel kennen, zo niet weet je genoeg dacht ik zo ;)

heb google streetvieuw er eens bij gepakt, de verboomstraat is een hele lange straat met alleen maar woonhuizen, geen bedrijf tegen gekomen daar.

wat ik ook raar vind, er staat geen huisnummer bij het adres.

als ik jou was zal ik eerst het rdw eens bellen en vragen als ze het bedrijf europAcars kennen, en dan duidelijk zeggen met een a:P

heb er zo mijn twijvels bij.

maar je komt zelf ook wel eens in rotterdam toch?

weet je zeker dat een goeie bekende of zo jou geen streek levert?

vind het allemaal wat raar namelijk.

ook via google kent hij geen europa car is rotterdam, en de brief zegt dat dat bedrijf al jaren blablabla, dus zullen ze wel bekendheid moeten hebben neem ik aan ;)

zoals ik al zei, ik zal rdw eerst eens bellen, ze zijn rdw erkend dus moet rdw hun wel kennen, zo niet weet je genoeg dacht ik zo ;)

beetje raar want autosloperijen sturen geen brieven naar mensen toe die zal je zelf moeten opbellen om auto,s op te laten halen en of de wagen zelf daar naar toe moeten brengen ;) :thumb

beetje raar want autosloperijen sturen geen brieven naar mensen toe die zal je zelf moeten opbellen om auto,s op te laten halen en of de wagen zelf daar naar toe moeten brengen ;) :thumb

@joop1970 wrote:Beetje vage brief dit. Het is kennelijk dus mogelijk om oude auto's aan adressen te koppelen. Erg fijn om te weten, word tijd dat ik dan een omklapbaar kenteken ga hanteren....

Nou precies !!!

Hoe weten ze dat ik een auto van 22 en 20 jaar heb ?

Terug
Naar boven