• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brief van Europacars, WTF moet ik hiermee ?

@joop1970 wrote:Beetje vage brief dit. Het is kennelijk dus mogelijk om oude auto's aan adressen te koppelen. Erg fijn om te weten, word tijd dat ik dan een omklapbaar kenteken ga hanteren....

Nou precies !!!

Hoe weten ze dat ik een auto van 22 en 20 jaar heb ?

Rik :)

Dit vind ik dus ook vreemd, alleen een 06 nummer en een vaag mailadres.

Ik heb ook gezocht op "europacars" maar geen resultaat.

Rik :(

Dit vind ik dus ook vreemd, alleen een 06 nummer en een vaag mailadres.

Ik heb ook gezocht op "europacars" maar geen resultaat.

Rik :(

kijk je uit met 06 nummers bellen?

schijnt dat sommigen dan ook jou abbo gegevens hebben en je simkaart leegtrekken.

zal dit wel niet zijn denk ik aangezien ze aardig wat gegevens van je hebben.

misschien iemand die die brief heeft opgemaakt om jou de gek aan te steken?

dus ee bekende of zo, zal eens in je tel kijken als dat nummer er tussen staat haha.

heb ff gegoogeld onder europacars.

komt geen site uit, wel een link naar een adverteerder op marktplaats met een stuk of wat auto's

deze zit in den bosch (dus mario voor jou makkelijk met je corsa ahah)

en meer links naar een auto zaak die zo heet in den bosch, maar is een heel ander telefoon nummer.

ik zal voorzichtig zijn als ik jou was ;)

eerst eens via cbr vragen als hun er iets van weten, of als hun die zaak kennen, als ze met autos doen moet rdw ze vast kennen lijkt me?

kijk je uit met 06 nummers bellen?

schijnt dat sommigen dan ook jou abbo gegevens hebben en je simkaart leegtrekken.

zal dit wel niet zijn denk ik aangezien ze aardig wat gegevens van je hebben.

misschien iemand die die brief heeft opgemaakt om jou de gek aan te steken?

dus ee bekende of zo, zal eens in je tel kijken als dat nummer er tussen staat haha.

heb ff gegoogeld onder europacars.

komt geen site uit, wel een link naar een adverteerder op marktplaats met een stuk of wat auto's

deze zit in den bosch (dus mario voor jou makkelijk met je corsa ahah)

en meer links naar een auto zaak die zo heet in den bosch, maar is een heel ander telefoon nummer.

ik zal voorzichtig zijn als ik jou was ;)

eerst eens via cbr vragen als hun er iets van weten, of als hun die zaak kennen, als ze met autos doen moet rdw ze vast kennen lijkt me?

Ik ga morgen mn garage bellen voor opheldering EN de RDW.

Pffff, mijn auto's rijp voor de sloop ? dacht het niet !!

belachelijk dit !

Ik ga morgen mn garage bellen voor opheldering EN de RDW.

Pffff, mijn auto's rijp voor de sloop ? dacht het niet !!

belachelijk dit !

Beetje vage brief dit. Het is kennelijk dus mogelijk om oude auto's aan adressen te koppelen. Erg fijn om te weten, word tijd dat ik dan een omklapbaar kenteken ga hanteren....

Beetje vage brief dit. Het is kennelijk dus mogelijk om oude auto's aan adressen te koppelen. Erg fijn om te weten, word tijd dat ik dan een omklapbaar kenteken ga hanteren....

p.s. ik zal eens bellen vragen wat ze voor de corsa van mn vriendin geven

zodra ik de motor er uit heb en wat ander nog bruikbaar spul :jerry

p.s. ik zal eens bellen vragen wat ze voor de corsa van mn vriendin geven

zodra ik de motor er uit heb en wat ander nog bruikbaar spul :jerry

@JvV wrote:Deze gegevens komen van de RDW via de RDC (http://www.rdc.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Deze staat er om bekend om batches van bepaalde klant/voertuig gegevens te verkopen.

http://www.rdw.nl/nl/voertuigbranch...raad/Pages/Providersvoordigitalediensten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoezo ongewenste schending van je privacy :???: Is er een manier om kenbaar te maken dat je hier geen trek in hebt of heeft dat net als het belmeniet register totaal geen zin.

Terug
Naar boven