• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Burnout

@Japs wrote:Als je niet weet hoe je een burnout moet trekken moet je al zeker niet gaan driften op asfalt.

Ik zei dan ook driften tussen aanhalingstekens. glijden op t gras klinkt zo lullig :???: maar is wel fun.

en dat is beter voor de omgeving lees natuur dan een burn out..

Jij weet echt waar je het over hebt..

Goeie tips geef je.. :thumbdown

:kewlpics record's? heb je er meerdere dan?

RWD rules, binnekort heb ik ook een e rekord staan voor swap naar 2,5tds bmw blok

@corsaboy wrote:@Japs wrote:Als je niet weet hoe je een burnout moet trekken moet je al zeker niet gaan driften op asfalt.

Ik zei dan ook driften tussen aanhalingstekens. glijden op t gras klinkt zo lullig :???: maar is wel fun.

en dat is beter voor de omgeving lees natuur dan een burn out..

Jij weet echt waar je het over hebt..

Goeie tips geef je.. :thumbdown

Best wel, je hebt geen schadelijke rook ontwikkeling en laat geen rubber achter. Gras groeit toch wel weer aan. Dat moeten jullie toch wel weten daar in de achterhoek...Heb dit weekend heel wat gras naar de kl*te zien gaan op de zwarte cross

haha ik mak altijd burnouts met mijn opel, ook op het gras dan zie je alle graspollen omhoog vliegen alle kanten op is wel heel leuk......of mag een meisje dat niet doen van de jongens

Haha true :'), ik laat het burnen lekker achterwege in m'n 1.2tje. Denk ook niet dat pappie t goed vind als ik het met zijn A4 ga doen (400nm koppel moet wel lukken :'))

Het is wel heel cool als jongens burnen met de auto, met een audi A4 gaat het idd wel heel goed. Pappie vergeeft het je wel denk ik er zijn ergere dingen....hahaha

400nm koppel zegt geen flikker.

ik kan nog een burnout maken met een twingo

Maar een heftige burnout moet je idd wel een beetje vermogen hebben om dat vanuit stilstand te doen.

[youtube:2fc2d3q2]

bij een achterwiel aandrijving gewoon je voet scheef op de rem en gaspedaal is makie

lukt mij ook altijd en de mensen die dat af keuren is gewoon leuk gewoon doen :jerry :jerry :jerry

@geert opel wrote:bij een achterwiel aandrijving gewoon je voet scheef op de rem en gaspedaal is makie

lukt mij ook altijd en de mensen die dat af keuren is gewoon leuk gewoon doen :jerry :jerry :jerry

goed idee

hoop dat je auto onder controle hebt.

er was hier iemand in het dorp die stoer moest doen.

heeft dus wel 2 fietsers die niets vermoedend onderweg waren overhoop gereden.

zo iemand zal je maar invalide rijden.

edit

hierbij het linkje

http://district8.net/auto-schept-fietser-op-fietspad-groene-kruisweg-hoogvliet.html

ja dat moet je ook niet doen op een weg waar menzen zijn maar gewoon parkeer plek of af gelegen straatje :thumb :thumb

ja gewoon doen is leuk maar met verstant doen geen zukels achter stuur doen hahahaha :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Als je net zo goed kunt rijden als typen... dan heb ik de grootste vrees.

Iedereen kan driften en burnen, niet iedereen kan het opvangen als ie grip pakt.. Denk daar maar over na.

Terug
Naar boven