• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c kadett city 2..5 V6 ombouw

beste allemaal,

Heb vandaag samen met mijn maat het blok er helemaal pas ingekregen met de omega 5 bak eraan moesten wel het schakelmechanisme inkorten maar mijn maat( ruben) kan top lassen dus dat was geen probleem, hij ligt nu voor 90% goed in de auto moet alleen nog een paar dingen uitkloppen en dan is het top.

We zijn ook begonnen om een nieuwe carterpan te maken.

ik moet effe uitzoeken hoe ik foto's moet posten dan zet ik ze erop.

bedankt,

Sinus.

leuke ombouw die je gaat doen, ben je volgens mij nog nooit tegengekomen met die city kom zelf uit gendt en heb mom. een blauwe coupe die afkomstig is uit bemmel. i.i.g. succes met de ombouw en blijf het volgen hierzo.

Gr. Harald

leuke ombouw die je gaat doen, ben je volgens mij nog nooit tegengekomen met die city kom zelf uit gendt en heb mom. een blauwe coupe die afkomstig is uit bemmel. i.i.g. succes met de ombouw en blijf het volgen hierzo.

Gr. Harald

Zo te lezen pak je het totaal anders aan als dat ik het heb gedaan. Ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit gaat zien. Het is dat ik elke keer weer problemen heb met foto's op deze site te plaatsen. Anders had ik even laten zien hoe het er bij mij uit ziet.

Zo te lezen pak je het totaal anders aan als dat ik het heb gedaan. Ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit gaat zien. Het is dat ik elke keer weer problemen heb met foto's op deze site te plaatsen. Anders had ik even laten zien hoe het er bij mij uit ziet.

@commodorebc30se wrote:Zo te lezen pak je het totaal anders aan als dat ik het heb gedaan. Ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit gaat zien. Het is dat ik elke keer weer problemen heb met foto's op deze site te plaatsen. Anders had ik even laten zien hoe het er bij mij uit ziet.

jij hebt toch de uitlaat voor de motor door lopen dus dat je maar aan een kant langs je bak een uitlaat hebt :hmmz

ja en bij elke v6 vind ik de computerbak een doorn int oog echt lelijk. die wil ik bij de mijne straks iig weg hebben

@commodorebc30se wrote:Zo te lezen pak je het totaal anders aan als dat ik het heb gedaan. Ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit gaat zien. Het is dat ik elke keer weer problemen heb met foto's op deze site te plaatsen. Anders had ik even laten zien hoe het er bij mij uit ziet.

jij hebt toch de uitlaat voor de motor door lopen dus dat je maar aan een kant langs je bak een uitlaat hebt :hmmz

ja en bij elke v6 vind ik de computerbak een doorn int oog echt lelijk. die wil ik bij de mijne straks iig weg hebben

met de foto,s moet je deze paken doe ik ook is http://fotopocket.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; dan doe je bladeren en dan upoaden en dan de 2de link paken en in je venster van hier plaken en dan staan ze er op

dus :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

met de foto,s moet je deze paken doe ik ook is http://fotopocket.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; dan doe je bladeren en dan upoaden en dan de 2de link paken en in je venster van hier plaken en dan staan ze er op

dus :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

top dit werk echt goed met http://fotopocket.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; bedankt nu kan ik een beetje foto's gaan posten.

bedankt 16v kadett c of hoe je ook heet.

dit is dus mijn kadettje en heb hem al een paar jaar hij is redelijk strak maar wel knetterhard heb er alles zelf en met hulp aan gedaan om hem zo te krijgen hij was rood maar is nu matzwart aan de buitenkant maar gewoon rood van binnen, ik vond de combinatie wel leuk, mijn hobby is op vrouw en kinderen natuurlijk mijn kadettje ben er in principe bijna elke avond wel mee bezig, ben er vorig jaar mee op zandvoort geweest en in lelystad dat is echt leuk.

mijn mailadres is c.ojik1@upcmail.nl voor degenen die ook foto's naar mij willen mailen.

top dit werk echt goed met http://fotopocket.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; bedankt nu kan ik een beetje foto's gaan posten.

bedankt 16v kadett c of hoe je ook heet.

dit is dus mijn kadettje en heb hem al een paar jaar hij is redelijk strak maar wel knetterhard heb er alles zelf en met hulp aan gedaan om hem zo te krijgen hij was rood maar is nu matzwart aan de buitenkant maar gewoon rood van binnen, ik vond de combinatie wel leuk, mijn hobby is op vrouw en kinderen natuurlijk mijn kadettje ben er in principe bijna elke avond wel mee bezig, ben er vorig jaar mee op zandvoort geweest en in lelystad dat is echt leuk.

mijn mailadres is c.ojik1@upcmail.nl voor degenen die ook foto's naar mij willen mailen.

Dit heb ik 2 jaar geleden erin gebouwd een 2.0e met een getrag 5 bak.

en dit moet het nu worden een x25xe uit een omega.

sinus.

Dit heb ik 2 jaar geleden erin gebouwd een 2.0e met een getrag 5 bak.

en dit moet het nu worden een x25xe uit een omega.

sinus.

Terug
Naar boven