• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c kadett city 2..5 V6 ombouw

Nee, MV6 was een type aanduiding. Ook de 6-cill. diesel had je in MV6 uitvoering. Maar verder is dit een zeer leuk topic!!

Daar zijn we weer, heb het gat waar de stuurstang doorheen gaat in het carosserie 5 cm naar rechts verplaats (als je voor de auto staat) en heb een nieuwe stuurstang genomen met 2 kruiskoppelingen waardoor de stuurstang nu vanuit de hoek mooi naar het stuurhuis gaat en hij nu ruim langs het uitlaatsruitstuk loopt.

Verder nog het stuurhuis naar beneden gehaald, die zit nu opgelijke hoogte als de vooras dit i.v.m het maken van een nieuw carter.

Morgen gaan we beginnen met de carterbeshermingsplaat en de carterpan zelf.

Weet iemand nog een setje rekordklauwen te koop,die heb ik nog niet of andere opties zijn ook welkom.

Sinus

Zet zo snel mogelijk wat foto's neer.

Nee, MV6 was een type aanduiding. Ook de 6-cill. diesel had je in MV6 uitvoering. Maar verder is dit een zeer leuk topic!!

Daar zijn we weer, heb het gat waar de stuurstang doorheen gaat in het carosserie 5 cm naar rechts verplaats (als je voor de auto staat) en heb een nieuwe stuurstang genomen met 2 kruiskoppelingen waardoor de stuurstang nu vanuit de hoek mooi naar het stuurhuis gaat en hij nu ruim langs het uitlaatsruitstuk loopt.

Verder nog het stuurhuis naar beneden gehaald, die zit nu opgelijke hoogte als de vooras dit i.v.m het maken van een nieuw carter.

Weet iemand nog een setje rekordklauwen te koop,die heb ik nog niet of andere opties zijn ook welkom.

Sinus

@ojik14 wrote:Daar zijn we weer, heb het gat waar de stuurstang doorheen gaat in het carosserie 5 cm naar rechts verplaats (als je voor de auto staat) en heb een nieuwe stuurstang genomen met 2 kruiskoppelingen waardoor de stuurstang nu vanuit de hoek mooi naar het stuurhuis gaat en hij nu ruim langs het uitlaatsruitstuk loopt.

Sinus

ligt aan welke velgen je gaat rijden

@ojik14 wrote:Daar zijn we weer, heb het gat waar de stuurstang doorheen gaat in het carosserie 5 cm naar rechts verplaats (als je voor de auto staat) en heb een nieuwe stuurstang genomen met 2 kruiskoppelingen waardoor de stuurstang nu vanuit de hoek mooi naar het stuurhuis gaat en hij nu ruim langs het uitlaatsruitstuk loopt.

Sinus

ligt aan welke velgen je gaat rijden

@ojik14 wrote:Ik wil met 15 inch gaan rijden.

ik heb op mijn vooras remmen van een omega 2400.schijven zijn aangepast en klauwen passen zo.

moet alleen even kijken of zo niet tegen de veren komen met insturen. heb je el eens last van met zwevende klauwen

Sinus

@ojik14 wrote:Ik wil met 15 inch gaan rijden.

ik heb op mijn vooras remmen van een omega 2400.schijven zijn aangepast en klauwen passen zo.

moet alleen even kijken of zo niet tegen de veren komen met insturen. heb je el eens last van met zwevende klauwen

Sinus

Sinus

heb je het stuur huis omlaag gehaald hoeveel cm want teveel gaat hij raare dingen doen ik heb het 2 cm gedaan

Sinus

heb je het stuur huis omlaag gehaald hoeveel cm want teveel gaat hij raare dingen doen ik heb het 2 cm gedaan

Ik heb hem een cm of 4 laten zakken zodat ie gelijk ligt met de vooras i.v.m de carterpan dan kom ik het beste weg kwa ruimte, en ik probeer egens anders hoogte te winnen voor de stuurstangen ik wil iets gaan doen met de draagarmen maar dat moeten we nog uitwerken.

Sinus.

Ik heb hem een cm of 4 laten zakken zodat ie gelijk ligt met de vooras i.v.m de carterpan dan kom ik het beste weg kwa ruimte, en ik probeer egens anders hoogte te winnen voor de stuurstangen ik wil iets gaan doen met de draagarmen maar dat moeten we nog uitwerken.

Sinus.

Geen probleem.

Aankomend weekend is er een oude opel meeting in lent.

Komen alle soorten opels. Rekords,manta,kadett enz enz .

Sinus.

Geen probleem.

Aankomend weekend is er een oude opel meeting in lent.

Komen alle soorten opels. Rekords,manta,kadett enz enz .

Sinus.

Terug
Naar boven