• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

He fjay, zit je hier ook, kijk zeker nooit in het kadett stuk ha ha

niet te veel van al dat domme gelul aantrekken :P

gewoon de dikste motor die binnen je budget past ( en het goedvinden van je vader natuurlijk :D)

die mannen die met een 1.2 een keer door de bocht glijden en zeggen dat je het daarmee wel red, die moeten maar eens een keer bij een drift dag komen kijken.

( en daarna weten ze wel beter :jerry )

hoe dikker die motor, hoe verder je met die kadett door kan!

en als je je rijbewijs heb gehaald zet je d'r gewoon een 1.2 bij voor op de weg, iedereen blij :D

grtz SIK

Achja dikste motor erin, en niet milleubewust zijn. Toch ben je dan een boomknuffelaar...

full.jpg

Blijft zonde van de kadett

origineel gepost door Aapje

Achja dikste motor erin, en niet milleubewust zijn. Toch ben je dan een boomknuffelaar...

full.jpg

Blijft zonde van de kadett

Haaaahahahaha sorry hoor
loser.gif

ik was 18 en reed eerst een calibra c20xe

nog geen maand later een corsa a c20xe

nu 3 jaar later ook een c20let in de corsa, en dagelijks een calibra turbo...

gewoon doen wat binnen je budget past...

owja, mijn vader vond t geweldig, die 150pk in de corsa, me moeder daarintegen vond t minder geslaagd

toen ik 18 was kocht ik ook een c kadett met een 1,2 daar had ik meer dwarse fun me dan met mijn 2.0 zeker met nat weer:Pdan kon je met de 1,2 beter dwars gaan dan met de 2,0. maarja ik had ook geen sper dus dat scheelt natuurlijk wel dan staat de 2,0 ook maar aan een kant te spinnen.

maar mijn achter remmen en achterbanden sleten harder dan mijn voorbanden en remmen:P

al moet ik wel zeggen dat de city met de c30ne er in redelijk zwaar is in het vooronder maar goed over de weg gaat en met een vlotte rijstijl nou niet op elke kruising dwars staat:hmmz terwijl die toch ook +- 180/200 pk heeft

Jullie gaan me waarschijnlijk verbranden, villen, ophangen en/of kruizigen,

maar grote kans dat ie weg gaat.. Pa ziet het niet gebeuren (en helaas ben ik van hem afhankelijk)

Stiekem vind ik het ook zonde om zo'n oud beestje af te trappen

hopen dat ie bij een liefhebber terecht komt en niet op de sloop :wub

stiekem vind je het zonde??

je bent er al weet ik hoelang mee bezig, en nu is het ineens zonde.....????:wtf

er lopen toch veel rare mensen rond

jammer

zeker als je er aan denkt dat je al lang aan het rijden had kunnen zijn

als je het jezelf niet zo moeilijk had gemaakt

maar succes met de verkoop dan

origineel gepost door black champion

stiekem vind je het zonde??

je bent er al weet ik hoelang mee bezig, en nu is het ineens zonde.....????:wtf

er lopen toch veel rare mensen rond

ik ben het met je eens

koop bloos een vw past wel bij die maaken ook iedereen gek en doen het dan niet

ja, iedereen die even anders denkt dan de meute is meteen raar en wordt door eenieder verafschuwd.

Nou blijven jullie maar lekker in die belevingswereld dan! :P

Ik zit zo erg in tijdnood met schoolwerk etc dat ik misschien tegen kerst weer tijd heb om eens even bij dat ding te gaan kijken.. beetje een kutsituatie

En wat ik ga doen weet ik nog niet. Niets of iets compleets, of iets totaal anders wat nog op de verlanglijst staat

Terug
Naar boven