gisteren kwam er iemand langs met een nieuwe voorruit aangezien de originele stuk was gevallen (omgeklapt in de auto omdat een bontkraagje verkeerd om de rotonde nam)
een half uurtje later kreeg ik een telefoontje van de baas van het bedrijf waar de Kadett nu staat.
Kom je nog wel eens? ik zie je nooit meer
- Ik heb net een toetsweek gehad
Ja want sinds vorig weekend ligt die tent bij het bedrijf hiernaast, die auto staat compleet in de open lucht
lekkere gozer, zegt ie dat ie wel verwacht had dat ik dat had gezien..
FIJN HOOR
heeft alles een week regen te verduren gehad.. incl mn radio.. trouwens :O
die staat er niet meer! vuile klootzakken, hebben ze mooi meegejat..
nouja ik ben er niet geweest, mn vader is er langs gegaan en heeft alles in de auto gezet en er een paar zeilen omheen gespannen met spanbanden. Als die radio weg is gehaald kunnen ze mooi een nieuwe gaan verzorgen, ik gebruik dat ding vet vaak :lol:
auto krijgt een nieuw plekje, desnoods zet ik m voor de deur, want als dit zo blijft doorgaan is de hele auto straks verdwenen. leuk idee, slechte uitvoering.
Laat deze middag even de ravage wezen bekijken..
een half uur gekloot, gescheld en gegodver later zag het er zo uit:
... en het leuke is dat er waarschijnlijk wat sabotage in het spel is.
Een heleboel touwtjes zijn gewoon RECHT dwars door midden, midden in het touw (dus niet op een punt met veel druk)
waaronder een flink touw van 6mm dikte. Geen enkele windvlaag gaat dat recht door midden trekken zonder het eerst flink te laten rafelen..